Oldalak

2020. január 30., csütörtök



 A szerelő meg az orvos


"Eddig azt hitted, hogy az egyetlen megoldás az, hogy minden betegségeddel az orvoshoz rohansz, és külső szemlélőként figyeled, ahogy az állapotod változik. Ez a gondolkodásmód hasonló ahhoz, mint amikor lerobbant autódat a szerelőhöz viszed. Elromlott, eltört – javítsd ki.A helyzet az, hogy a tested nem egy autó, hanem egy élő szervezet,....."-https://blog.360akademia.hu/elmelet/elo-szovet-vagy-fem-vaz/
"Elkezdtem leporolni...... orvosként felhalmozott ismereteimet a ketogén diétákkal kapcsolatban. E témában (angol nyelven – hogy máshogy…) megkezdett friss kutatásaim során azonban egy döbbenetes cikk jött velem szembe. A cikk kapcsán elindultam felgöngyölíteni a részleteket és szeptemberben már egy világhírű orvoscsoport vezető kutatójának rendelőjében ültem.
Miért? Mert akkora „marhaságokat” publikált és annyi rosszat olvastam róla fórumokon, hogy muszáj volt személyesen meggyőződnöm arról, mi igaz az egészből.
A döbbenetem határtalan volt. Szédülő fejjel támolyogtam ki a rendelőjéből és egyszerűen nem mertem elhinni mindazokat amit mondott. Pedig tényekkel, laborleletekkel, cáfolhatatlan bizonyítékokkal támasztotta alá állításait, melyek ellentmondtak minden ismeretnek, amit orvosként és magánemberként felszedtem az utóbbi évtizedekben.
Hosszú hónapok lázas adatgyűjtése kezdődött. Februárban már egy olyan továbbképzésen ülhettem, amelyen én voltam az egyetlen magyar orvos, a többi norvég. A saját szememmel láttam, hogyan folyik a gyógyítás és milyen eredmények vannak. És valóban, csak az meri elhinni aki saját szemével látja, de még az sem mindig.
Jönnek a betegek az USA-ból, Írországból, Németországból, Norvégiából, ki tudja még honnan nem és egyetlen közös faktor van bennük: mindegyikük időt, pénzt, fáradságot nem kímélve MEG AKAR GYÓGYULNI. Eldobálják a gyógyszereiket és meggyógyulnak. A gyógyíthatatlannak bélyegzett betegségeikből....  orvos vagyok, a gyógyításra esküdtem fel és végre lehet gyógyítani. Szinte az összes krónikus civilizációs betegséget. Egy pofon egyszerű módszerrel, aminek az egyetlen hatalmas hátulütője az, hogy kizárólag a betegen múlik a gyógyulás. Tudom a módszert, de nem tudok fegyelmezett, motivált és kitartó lenni a beteg helyett......csak az érdemli meg a gyógyulást, aki szintén határt tud szabni a saját ostobaságának. Aki ahelyett, hogy szánalmas kommentekben trollkodna és publikálná szűklátókörű, rosszindulatú nézeteit – inkább magába néz és megkérdezi magától: biztos hogy nekem van igazam? Hátha tévedek. Nézzünk csak utána?"-https://www.drpetervaczi.com/post/az-emberi-ostobas%C3%A1g-hat%C3%A1rtalan-ii

Ha az eddigiek nem lennének elég meggyőzőek , nézzünk egy másik  , ezúttal külföldi referenciát :https://www.dietdoctor.com/low-carb/controversies?fbclid=IwAR1dp85CxJ_M9Bk2TzKbERL-WocM5tMBQkr2cZPavBrT3Dk8dvbxS90NuCU

És hogy ne maradjunk étel példa nélkül ,egy két demonstrativ példa ugyanonnan :

Diet Doctor : Keto csirkeszárnyak tejszínes brokkolival
Diet Doctor : Keto sertésborda kék sajt mártással



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése