Oldalak

2025. október 22., szerda





 Ó , HÁT ...

tovább , megyünk  ...

Mostmár ideje abbahagyni a hápogást és továbbra is Pap Gábor előadására hagyatkozva , az ismereteinket bővítsük a Szent Koronáról .

Ami az első ránézésre már magától értetődőnek tűnik az hogy van egy olyan aurája a Magyar Szent Koronának , aminek az egy része a hétköznapokon túli hatás , tehát ez azt jelenti hogy a jelenlegi tudományos módszerekkel nehezen tárgyalható , a kétségtelenül meglévő hatás , ezt nevezik a szakrális működés rendjének . ... De vannak olyan hatás tényezők , amik nagyon jól tárgyalhatók .


Mielőtt még elmélyülnénk az elemzésben , meg kell említenem azt hogy sokan az akadémikus tudományos nézet képviselői , Pap Gábor munkásságát áltudományosnak tartják és elutasítják  okfejtéseit , elemzéseinek eredményeit ezoterikus és gnosztikus nézetei miatt.
Időközben egyre jobban beigazolódni látszik a Pap Gábor által közzétett állítások igazságtartalma a Szent Koronával kapcsolatban .
Ugyanis a gnózis tulajdonképpen nem más, mint intuíció , azaz a teremtő megvilágosodás megtapasztalása. Gondoljunk Nicola Teslára , és máris érthető lesz , hogy a megvilágosodás (azaz az ismeret szerzése valahonnan fentről) nem lehetetlenség , ha az ember lelke szinte azonosulni képes az Atyával. 
A gnoszticizmus a gyakorlatban tehát nem más, mint egy olyan apostoli beavatás, ami által a beavatott képessé válik arra, hogy az intuíciói révén az Ég útmutatását kövesse.
A Szent Korona egyértelműen egy gnosztikus keresztény ereklye. Tökéletes szerkezetének egységében a jelképek erejével fejti ki a beavató hatását. Az ikonok egymás közötti viszonyai, a kövek, a gyöngyök– és a Koronán található egyéb jelképek száma és helyzete, mind külön-külön is értelmezhetők, összességükben pedig a világunk működésének elve, a gnózis megszerzésének az útja ismerhető fel benne. 
A Szent Korona gnosztikus eredete, egyben tárgyi bizonyítéka a magyar történelem meghamisításának.
...- Harsay M. Magdolna


... Meghatóan lenyűgöző és szép hatása van , ... ez abból adódik hogy az aranymetszés arányai fellelhetők benne . ...

... Ezt így lehet illusztrálni , ... ezt a Fibonacci számsorral lehet nevesíteni , ... kimutatták hogy minden ami a szerves életnek kifejlett változata , ...
tehát a növényi növekedésé , ... ded az emberi testnek is az alaparányai az aranymetszésnek felelnek meg . ... Ez ilyen arányokat , ... mintegy a testünk kivetűlésének érezzük , ... tehát vele egylényegűnek érzékeljük , ... Ez a hatás elementáris , ezt a hatást akkor is érzékeljük ha egy jól épített szentélybe lépünk , vagy egy jól épített parasztházba .


Ez az ábra amelyet a vizsgálatot végző ékszerész csoport jelenített meg , az egész koronakutatás egyik legfontosabb dokumentuma és amely a kecskeméti zománcművészeti alkotóműhely 1985-ös jubileumi katalógusában jelent meg .







... a trónnak az alsó része oldalra billen , ... ezek valamire figyelmeztetnek , ... Innentől kezdve az egybeszerkesztettség , tehát egyszerre , egyidőben , egységes szándék alapján szerkesztették , ... 
Több mint 200 éve nincs egyetlen olyan akadémikus mű amelyik fölsorolná hogy milyen konkrétumok alapján döntöttek úgy hogy a két részt különböző műhelyekben , különböző időpontban és különböző helyen született , ... nincs !
Négy olyan komolyan vehető különbség van , amit valóban magyarázni kell , ezen túl technológiai dolgok vannak .


A felső és az alsó koronarészen a gyöngydrótok mérete különböző .


... erről van szó , ... ennek a gyakorlatnak megvan a teljesen pontos megfelelője , ...


... csak ez nem nyugaton van és nem pár évtizeddel korábban , ... idáig soha senki nem követte a korona útját . Ez azért döbbenetes mert itt van a legtöbb analógia , ... csakhogy ez szkíta , ... ez Krisztus előtt legalább 400 évvel született , ...


... nagyon jól ismert , ez az Hermitage-ban (Эрмитаж) van , ... pontosan ez a kétféle gyöngydrót van rajta és ez a kétféle vastagság . ... Teljesen nyilvánvaló hogy ugyanabban a korban és ugyanabban a műhelyben készültek .
- Az avarkori feltárások alkalmával két olyan sírban találtak ötvös szerszámkészleteket , amelyekkel ma is el lehetne készíteni a Szent Koronát . ...

... az egészet nézve , ez így néz ki .

Ha a szkíta kortól indultunk , akkor következik a hun kor , ... ott is ott van , ...


...ez az ahol ugyan ez a gyöngydrót keretelés van , ...


... és belül ez a kis gyöngydót ugyanazon a tárgyon , ...


... megént kétféle gyöngydrót a szükségletnek megfelelően , ...

... itt arra is fel lehet figyelni hogy a gránátkőnek a foglalata a csepp alakhoz idomul , ... ugyanúgy , ...

... mint a Szent Koronán , ahol az egyik legjellegzetesebb motívum , ...


... ennek a szimbolikájával kapcsolatban foglalkozóknak nem elég széles a kitekintésük , úgy állítják be mintha sehol nem fordulna elő egy-egy gyöngy vagy drágakő sorozat , ami egy bizonyos ritmusban váltja egymást . ...


Ez a Szilágysomlyói kincs , ...


... az egyes számú lelet , ami a gazdagabb volt az Bécsbe került , ez nem egyedi eset , ... mint ahogy a Szentmiklósi kincs is vagy a Bocskai korona , ... ez már a sógor pimaszsága . ... gyakorlatilag már nincs a kezünkben emlékünk .


Ez a második leletanyag , két egymást követő kincsleletből , és ennek az egyik legszebb darabja ...


... ez egy párosnak az egyik darabja , itt is látható a szélesebb és a keskenyebb típus , ...
Ez természetesen nem lehet hun , mert akkor esetleg felmerül hogy az nekünk rokonunk lehet , ... ez csak gepida lehet , ... mert a gepida az már el van adva hogy az valahogy germán , tehát indoeurópai . És ez nekünk úgy van beadva hogy mi ezt el is hisszük , ... mivel ez szakirodalomban van ez teljesen hiteles , ... dehogy hiteles , semmiféle bizonyíték , ... Hogy lehet az hogy van egy világbirodalom és annak a képviselői semmiféle dokumentált értéket nem tudnak létrehozni ? ; ... - Ami már a kultúrának bizonyos fokán jelenik meg , az azonnal germán , ... ez teljesen nyilvánvaló aljas képtelenség , ... Teljesen újra kell írni a nemcsak saját történelmünk bizonyos szakaszait , hanem ezt a történelmet is . ...

Magyar Nemzeti Múzeum - Régészeti Tár , Hajnal Zsuzsanna , szerint :
" Ezért nemcsak a kincs 5. század közepi elrejtésének a kérdése izgalmas, de az is hogy vajon kik és hol, hogyan gyűjthették össze ezt a tárgyegyüttest. A legvalószínűbb válasz erre, hogy valamikor Attila király halála körüli bizonytalanság miatt menekítik és a terület uraihoz, a gepidák legelőkelőbbjeihez, feltehetően a hunoknak alárendelt királyi családhoz kapcsolható a kincs legtöbb darabja. A fennmaradó kérdések parázs tudományos viták tárgyát képezik.
Ami első látásra kiválik az ékszerek tömegéből, az a három kis csésze. Csaknem ugyanilyen darabok vannak egy másik kincsben, a Szeged melletti Nagyszéksós pusztán előkerült hun áldozati leletben. Összetéveszthetetlenül jelzik, hogy kik is uralták abban az időben a Kárpát-medencét, és a szilágysomlyói tárgyegyüttesbe is a hunok ajándékaként kerülhettek bele." ...
Most megint ugyanebből a korszakból , ...


... itt megint a foglalat módja , a gyöngydrótos megerősítés , ... ez az Apahidai leletből való , ... tehát a hun korszak , ...

... ez egy csüngő , méghozzá koronáról csüngő , / Bukarestben található / , ... illetve a germán ... /-nak hazudott / megfelelője , ...


Attól hogy cikáda fibula , még nem biztos hogy hun , miért ? ; ... - mert ugyan a hunnak semmi mást nem engedélyeznek csak üstöt , és cikádát . Miért ? ; ... - mert kellően primitív a forma , ... ha már foglalat van rajta akkor ez már hun kori , ... az persze germánt jelent . A kép még fekete-fehérben az 1970-es évekből , László Gyula könyvéből , ...


A lényeg az hogy ugyanaz a foglalásmód , ...
Egy nagyon lényeges pont a két következő kép egyike Meroving , a másik Karoling , ... A Meroving az létezett , csak nem szeretik közzétenni , mert volt egy feltárás és abban olyan döbbenetesen hun leletanyag volt , ... hogy nem teszik közzé , ...
A következőt csak azért mert az egy tényleg germán , ... onnan ismerhető föl hogy szervetlen karakterű , tehát nem tudja ragozni a formát , mert a nyelve se tudja , ...A díszítő motívumokat csak mechanikusan tudja sokszorozni , ... ez egy Meroving feltárásból , ...


... a következő pedig Karoling , ... de mitől ? , ...


... ez egy felfüggesztett ereklyetartónak van mondva , ...ez a Rubikon : Kitalált középkor c. számából való kép , ... átlátszó , ostoba , megvezetés , ... se előzménye , se következménye , se rokonsága , ... kinevezték Karolingnak .


Mindenesetre ennek a belső díszítményei már állják a rokonságot a Szent Koronával , aminek a felső részén van hasonló mintázat , ...


Mindenesetre lehet látni hogy honnan emelték ki azt az anyagot , amiből megcsinálták a Karoling kort .
Azt valahonnan el kellett venni , ...

A következő , ...



Az un. Rjázányi kincs , az 1200 - as évekből csak a gyöngydrót keretezést vizsgáljuk , ...


... ezt pedig már úgy csúsztatták egy jóval későbbi korba , hogy ez már szláv lehessen , hogy a rusz-hoz be lehessen sorolni .

A következő amiről nem sok szó esik , ...


... ez az un. Székesfehérvári királyfi síroknak az egyikében találták meg , / aki keres az talál , leginkább akkor ha maga viszi oda , azt amit talál /... ugyanarról a keretelés módról van szó , ...


... ennek a közepe hiányzik , a szélén pedig rekeszzománc van , ... ebben az együttesben , került elő , ...


Na most erről el kell hinnem , / el akarják hitetni / hogy ez Európa leggazdagabb királyának III. Bélának a sírjából került elő , ... Namost ahány darab , annyi helyről van sebtiben összegyűjtve , ... 1848-ban vagyunk , - Windischgrätz már útban van Pest felé , gyorsan megtalálja - , 1848-ban vagyunk , mindenki mással van elfoglalva de , ... megtalálták a magyar királyok sírját , ... és ilyen ostobák ezek a magyarok , nem kell nekik , nem mozdulnak rá , ... Azért azt lehet látni hogy ennek a népnek van egy egészséges életösztöne , soha nem mozdult rá erre a leletegyüttesre . Ezek nagy valószínűséggel , bűnözőknek voltak az elhantolt maradványai , egy olyan épületben , amelyik soha nemvolt semmi köze a Szent István bazilikához , ... erre vonatkozóan már együtt vannak a bizonyítékok hogy csak szándékosan lehet negligálni , ... ehhez az kell hogy a bizonyítékokat , kellő időben , kellő súllyal bemutassuk . ...
A következőkben cáfoljuk az akadémikus kutatás állításait hogy a korona két részből állónak / nem feltételezi /, állítja a Magyar Szent Koronát , az egyik rész máshonnan és más korból származtatja , alapvetően mint a másikat .
 Az hogy más , más a felírat , - tehát a nyelv amit a felső rész használ , más mint amit az alsó - , ez részben a betűtípusok , részben pedig a szavak jelentése . ... Kovács József : Honorius Augustodunensis , - a XII, században élt szerzetesről van szó - , őt idézi Kovács József hogy : a görög nyelv az a bölcsesség nyelve , a latin nyelv pedig a hatalom nyelve . Tehát ez azt jelenti hogy ha az alsó rész az görög nyelvet használ , a bölcsességig tud eljutni , mint a király által alkalmazott legmagasabb szintű erényig , ... Mondhatnánk hogy de hiszen , emberi szinten ennél nem lehet magasabbra jutni , ...
A középkor nagyonis számon tartotta hogy a bölcsesség nem vértez föl az érzéki kisértésekkel szemben , ... Tehát hogyha csak a bölcsességig tud eljutni akkor az megvesztegethető lesz , - nyilván nem ismerünk ilyen vezetőket , esetleg hírből , vagy a régmúltból , - vannak elrettentő példák . ... De nemcsak vesztegetéssel lehet , hanem érzéki gyönyörűségek révén , mondjuk pl. hadititkokat kicsalni , ... ez a hírhedt Profumo botrány volt , ... Ő egy a karrierje csúcsán álló angol hadügyminiszter volt aki belebukott a botrányba .
A középkorban ez annyira téma volt hogy van egy ilyen hosszú szőnyeg , ami az Augustinus múzeumban ,van Freiburgban , a Maltererrer Teppich , 1310 -1320 között készült , csupa olyan jelenettel , ... a női praktikák veszélyeire hívja fel a figyelmet , ...


... ez arra figyelmeztet hogy a bölcsesség nem elegendő , ... egy szakrális uralomban nem elég a bölcsesség .


Földközelben az irányít a legbiztonságosabban , és legigazságosabban , de amint ennél magasabb rendű a kérdés , pl. az hogy gyógyítani akarok , mint király , - az egyik feladata volt a királynak , - , ha életet akar adni , - tehát fölment egy halálraítélt bűnöst - , vagy életet el akar venni , tehát amit a bölcsesség úgy talált hogy ártatlan és fölmenti , azt a király még mindig halálra adhatja , ... Erre a jogot ő nem a bölcsesség szintjén kapja , hanem a kegyelem szintjén és azt már csak egy forrásból , a teremtés forrásából kaphatja . ... Ezért van az hogy teljesen más szerkezetű kell legyen a felső rész , mint az alsó . Mert magának a Mindenségnek a viselkedése teljesen más , ... Itt a felső részen kapják az energiát , szétosztják megfelelő helyre , két lépcsőben , alsó részen pedig működtetik . Azt hogy életet adjak , vagy elvegyek , vagy javítsak , - a gyógyítás és a javítás az ugyanaz a szó magyarul , tehát az azt jelenti hogy a teremtés műveletébe beleavatkozom , felelőséggel és ami a maga útján hát egy romlás irányába megy , lehet hogy az erkölcsileg javítana az illetőn , én abba beleavatkozom és testileg megjavítom és lehet hogy ezzel alkalmat adok neki hogy tovább bűnhődjön . Aztán van amikor a Teremtő visszaszól : nem gyógyíthatod meg , akármilyen nagy gyógyító vagy , ez most egy olyan terhelés neki , amit ha megjavítanál , akkor megint visszazökkentenéd és kezdhetné elölről a javulást . ....


Abból indulunk ki hogy a Magyar Szent Koronán 19 alakos zománckép van , és ennek van egy képi programja , De nem egyértelmű a képrendben megfogalmazott program visszaolvasása , hiszen az a két rész amely a Szent Koronában tökéletes egységet alkot , ... tehát összefüggéseiben kell majd értelmezni ezeket a képekben megfogalmazott üzeneteket , amik nem egyforma logika szerint alakulnak az alsó részen és a felső részen .


A felső részen egyetlen centrumból lefelé áradó , két lépcsőben , két emeleten lefelé ereszkedő mondandóval , kerülünk szembe . Ennek az elrendezésnek a lényege hogy mindegyik emeleten , oldalirányba is párok  vannak , meg elől hátul is , ...


... ez az emelet csupa olyan apostollal telik meg , amelyikek közül mindegyik közvetlenül az Atya közelében lévő , vagy általa átsugárzott állapotában jeleníti meg a Fiút , vagy pedig már a Fiú fenn van az Atyánál és onnan hívja el . ... Ezek egyértelműen jelzik hogy az elhelyezése az apostoloknak rendszert követ , ...  de az alatta lévők is , négyesség formájában is és párosával is összefügg , ....


Péter és Pál , az egyház oszlopai , ez a két pillére van a kereszténységnek , a Pál-i és a Péter-i tanítás .


Ugyanígy közvetlenül függ össze János és Jakab , egyrészt Zebedeus két fia , tehát testvérek , ...


Az alatta lévőknél , van közvetlenül , egyetlen pánton belül is kapcsolódás , ...


... van párokban való kapcsolódás , ...


... és van négyességben való összefüggésrend , ...


A párokban való kapcsolódás , Péter és András , egyértelmű , ... hiszen testvérek , ...


... Pál és Fülöp között korántsem ilyen egyértelmű , a kapcsolat , ... 


... 
ha megakarom érteni akkor mindenképpen észre kell venni hogy a felső koronarészen nem portrészerű ábrázolásokkal , hanem tulajdonság csomagokkal találkozunk . Amelyek leszállva a földi körülmények közé  , minimum két földi szereplőben öltenek testet . Pl. János , egyszer van egy Keresztelő Szt. János amikor Jézus a keresztelésnél van , onnan kezdve Keresztelő Szt. János , börtönbe kerül , lefejezik és viszont a tanítványa , ...


.
.. János evangélista , Jézushoz csatlakozik , egész élete végéig ott marad nála . ...

Pál apostol és Fülöp között a kapcsolat csak akkor érthető meg ha tudjuk hogy a Pál-i szerep és a Fülöp-i szerep mindakettő legalább két testet öltésben fogható meg . Pálnál , a többlet Remete Szt. Pál , - nem feltétlenül Jézus korában élt a másik -  ,  ... Vannak olyanok akik már az apostoli időben megjelennek , ilyen pl. a másik Jakab , ... az ifjabb Szt. Jakab és ilyen pl. az a Fülöp aki diakónusként jelenik meg , már az apostoli időkben . Fülöp mint diakónus az viszont szállásadója Pál apostolnak , ... ez az Apostolok cselekedeteiben olvasható .


Attól függ hogy milyen megközelítésből tárgyaljuk , a felső koronarészen útban vagyunk a Teremtés központjától a Föld felé , vagy visszafelé , ... ez a páros , az egyik a bal agyféltekének , a másik a jobb agyféltekének a működését adja . A bal agyfélteke az a racionalitás képviselője , ... a másik pedig aki az egységben látott kérdés , ez az András féle út .


A kettőt azonban még egy harmadik is összetartja , ... egy harmadik értelmezési lehetőség , ami ugyanilyen reális , és ugyanígy bizonyított , ... ez a szkíta térítés két apostola . Ennek is írásos nyoma van , ... az Anjou legendárium , ami Endre királyfi részére készült , András királyunk öccse részére , akit a Nápolyi királyság várományosaként küldtek ki , és hogy legyen megfelelő szellemi tápláléka , összeállítottak egy legendáriumot a részére . Ami az apostolokat természetesen hogy tartalmazza , amint a legfontosabb szenteket is , van egy külön erénye hogy a magyar szenteket is , ... Az Anjou legendáriumFülöpnél is külön elmondja mint apostolnál és Andrásnál is külön elmondja hogy a másikkal együtt térítette a szkítákat , ebben benne van az is hogy már az apostoli időkben a szkíták keresztények voltak . Van más forrás is de titkolják előlünk minthogyha bűn volna , külön beszélnek a hunok kereszténységéről és külön a szkítákéról , tehát mindakettő érvényes , elismert forrásban , félreérthetetlenül fogalmazódik 
meg . ... A lényeges az hogy ez a szkíta utódkirálynak szóló üzenet , ugyanolyan súllyal szól , mint az hogy kétlábon áll az ember csodához való viszonya , az egyik a ráció , a másik a hit és a kettőnek egyensúlyban kell működnie mert akármelyik kerül túlsúlyba , megbillen a szakrális uralom és vagy egy eltúlzott és vulgarizálásba süllyedt materializmussá válik , - akkor a ráció vette át az egyeduralmat - , vagy pedig egy testetlen hitbe , ... ami azt jelenti hogy nekem már minden lejött és következik a Lipótmező , ...
A lényeg az hogy ez tehát a keresztkapcsolatoknak volt három példája , ...


... annak a keresztkapcsolata hogy ti. János alatt Szt. Bertalan volt , - ma ott nincs kép de minden jel arra vall hogy ott Bertalan volt  - és a túloldalon megjelenő Tamás , ez is összefügg ám egymással , ... Ez is a csodához való egész konkrét viszonyt jelentette , ( Szt. Tamás ) , de ez az aktívitásban megjelenő viszonyt ,  ez pedig az elfogadásban ( Szt. Bertalan ) jelentkező viszonyt , ... Szt. Bertalan a neki megfelelő , Natánael történetben ez ott van János evangéliumának az elején , ... ebben a leírásban Jézus mint Messiás szerepel , a Megváltónak nyoma sincs , ... visszautasítják , nem lehet Messiás , mert Júdeából jött , ... ezt a csodához való kétféle viszonyt csak a mindentudás szerénységével lehet megszűrni . 


Itt egy könyvvel a kezében megjelenített tanító Krisztus , ez teljes egészében , ... ki kell szűrni , ... ez nem jöhet be , ... A túloldalon Tamás volt , ....


... itt nem kellett teljesen lefedni , elég volt , ... a nyakáig , miért ? ; ... mert abban a pillanatban amikor érzéki tapasztalást szerzünk arról ami lényege szerint érzékfeletti , akkor abban a pillanatban a hite teljessé vált . ... Mostmár rájöttünk hogy ez a négyesség , milyen alapon függ össze ? ; ... - a csodához való viszonyunk alapján . ... Azt is tökéletesen lehet látni , hogy ez a két veszélyes irány , ... tehát az amelyik Bertalanban és amelyik Tamásban torkollik, ezek szűretlenül  nem engedhetők be , ... De olyan sincs hogy eltávolítom , mert jelenleg nincs jelen a Szent Koronán , na igenám de a világban meg annál inkább jelen van . ... Az a kereszténység ami a szkítákon keresztül jön be nem szorul szűrésre , ... de egy baj van , hogy az nem egyenesen felénk fordul . Jelenleg a világban nem az fordul felénk , azt föl kell ismerni , meg kell keresni és akkor érzékelhetjük hogy akkor ott tényleg nem kell semmi szűrés .


Az alsó koronarészben , két arkangyal hozza le az üzenetet , ...


Az  EVANGELION , az jó üzenetet jelent , ... ez azt jelenti hogy ha szakrális uralmat akarok foganatosítani , akkor a minden a helyére kerüljön programot , / korona felső rész / , lépcsőzetesen , ... mert ha ebben a töménységben jönne , elpusztítana bennünket , tehát odáig kell mérsékelni hogy már átváltható legyen , födi feladatkörre , működési rendre , ... Tehát ha azt lehoztam , az első amit tisztázni kell az amit lehozok az milyen forrásból jön ? ... Az üzenetet kitől hozza a szakrális uralkodó ? ... - Baráth Tibor történész , az őstörténetírás doajenje , ő volt az első aki fölvetette hogy az egyiptomi szövegeket lehet magyarul olvasni , ... az ő nyomán jött rá erre Borbola János . - , 
Baráth Tibor úgy tartja hogy az Ószövetségnek a Jehovája , ahogyan ott megfogalmazódik , amilyen kifejezéseket használ , amit elvár hogy a népe használjon ővele szemben , egy az egyben pontosan megfelel annak ahogyan az asszír uralkodók elvárták hogy őket megszólítsák , és ahogy ők megszólították a nekik alárendelteket , alávetett népeket . Tulajdonképpen az egész Ószövetség egy , ... szemita , mert az asszír is az volt , - sőt nagyon hosszan fejtegeti hogy az a fajta vad kegyetlenség egész egyszerűen szemita találmány - , de ne felejtsük hogy szemita az arab is , ... Tudjuk nagyon jól hogy egyetlen olyan nép van aki egyszerre művelője meg áldozata is az antiszemitizmusnak az a zsidó , - illetve kettő van , az arab , meg a zsidó , mert mindakettő egyszerre szemita is meg antiszemita is - , ... nyelvileg is , etnikailag is , tökéletesen és  ugyanakkor egymást leantiszemitázzák , ... megvagyunk ám keverve és ezeket tudni kell .
A lényeg az hogy nagyon nem mindegy hogy hogyan hozom én ezt az üzenetet , milyen formában ? , ... és honnan ? Egy szakrális uralkodó csak a legmagasabb szintről hozhatja és csak arkangyali közvetítéssel , ... és ez a polaritás , a kettő között , pontosan jelzi hogy a legnagyobb , legmagasabb színtű dolgokról van szó . Mert ami a bal , azaz a domináns , ... agyfélteke fölé kerül az egy Gábriel -i szerep , ... ilyen információt kell behozni a rendszerbe , ez egy örömhír , EUANGELION , és ettől az örömhírtől az egy magasabb szintre fog emelkedni , ... Ebből az örömhírből kilenc hónap múlva egy egészséges fiúgyermek fog születni , ... És az aki ennek az örömhírnek nem tud hitelt adni  , ... az nem tud mit kezdeni ezzel , azért mert itt egy információról van szó , amelyik információ materializálódik , ... tehát egy örömhír jött ami testet öltött . Ez a Gábriel-i szerep , igenám de hiába jön az örömhír , hiába mozdítom előre az emberiség alakulását ,ha a földi körülmények között szükségképpen megjelenik a gonosz is , egyszerűen azért mert földi körülmények közé jött . Tehát ugyanabból a forrásból , ugyanabban a nagyságrendben el kell indítani a rosszat , a mégis csak előjövő rosszat , ... nem lehet magára hagyni az örömhír hozóját , ... mert akkor megölik ,mellébeszélnek még 25 örömhírt , ... és akkor válaszd ki melyik az igazi ? ... túl harsogjak , ... tehát jobb a managementje a gonosznak ! ... Nagy baj van ha elkezdünk zsoldosokat toborozni azért hogy az igazságot megvédjük , ott már nagyon nagy baj van . Tehát annak ugyanabból a forrásból és ugyanabban a nagyságrendben kell megfogalmazódnia , namost ez viszont Szent Mihály . A kettőnek nem ugyanaz a kapcsolata a Fiúsághoz , ahhoz a Fiú Istenséghez aki már kifejezetten földi arcát mutatja fölénk , tehát aki a földre született Isteni személy . ... Melyikhez kell közelebb állnunk ? ; ... sokáig azzal áltattuk magunkat hogy elsősorban , az örömhírhez , ... Nem , ... hát nem , ... meg lehet nézni ,jól látszik , ...


... szinte teljesen érintkezik Mihállyal , ... és arréb pedig egy jókora különbség van , ... azonkívül a képnek az alsó vonala az nem vízszintes alul , ...
 

... ugyanis először ez a bemélyedés történik , ... még sehol semmi zománc nincs , szóba se jöhet véletlenszerű  elrajzolás , viszont a két fának a talpa az meg vízszintes , ... tehát információ csak a legmagasabb szintről .


Utána következik két harcos szent , Szt. György és Szt. Demeter , ... ez is kétféle egymást kiegészítő magatartást jelent . Mert Szt. György saját maga harcol ugyanazzal a lény típussal , amellyel égi körülmények között Szt. Mihály , földi körülmények között Szt. György ugyanolyan harci öltözékben , ... tehát csak emeletben van különbség közöttük , ... 
Szt. Demeter pedig börtönből téríti meg az a gladiátort aki utána a hit harcát megvívja és legyőzi az addig legyőzhetetlennek bizonyult gonosz ellenfelet . Tehát ő is egy örömüzenetet juttat ki a börtönből és ez emeli magasabb szintre a kinnlevőket , teszi győztessé őket a hit harcában . Pontosan jelződik hogy itt folyamatok vannak , elindít legmagasabb szinten egy arkangyal , lehozza földközelbe a harcos , és utána  megszűnik az ezzel a szinttel való közvetlen kapcsolat .


Utána itt jön két orvosszent , Kozma és Damján és itt is a kettőnek a szerepe megmarad ugyanilyen polaritásban , csak ezek ikerpárként jelennek meg , ... ünnepük is közös lévén , ... itt mintegy nullázódik az idő . Ez azt jelenti hogy ugyanannak a tulajdonságnak van kétféle megnyilvánulása , az egyiket Kozmának hívják , ...


... az ő kezében egy hegyes szerszám van , és egy olyan viasztábla amibe bevéstek valaha , ... - a szerszám görögül stylos , ebből származik a stílus szavunk - , ... ez azt jelenti hogy ez az empirikus tudásszerzésnek a tartása , ...


... minden érdekel és ezeket följegyzem , ez az a magatartás amelyik a bevésésnek az eszköze , ... rögzíti a tényeket , ... és ez pedig a Szt. Mihály oldalán van , ...


... a túloldalon . pedig Szt. Demeter oldalán , becsukott könyv és a becsukott könyv fölött úgy néz le Szt. Damján , mint aki mindent tud , ...


... már nem kell neki a könyvet forgatni és ebből a mindentudásból vezeti le a konkrét cselekvéseket . Mindakettőnek a van az orvostudománynak ma is képviselete . Az egyiknek aki a Szt. Mihály vonalat követi , annak a sebész , természetesen , ... és ma azé a presztízs . A másik az a belgyógyász , ... az soha nem nyúl késhez , az ránéz az illetőre és ... megmondja , ... és tulajdonképpen ennek a természetgyógyász felel meg , tehát aki nem várja meg míg a betegség bekövetkezik , hanem teljességben gondolkozik és abból vezeti le a gyógyítást , ... Ez a kettősség , ... régen a sebészetet nem tartották a belgyógyászattal egy szintűnek , felcsernek , borbélynak a szintjén kezelték . Ha már odáig fajult a dolog hogy be kellett avatkozni szikével , ezt egy alacsonyabb rendű dolognak tartották , ezzel szemben ma  , ... ahol a legtöbb vér folyik , a szívsebészet , azt tartjuk a legtöbbre . ... Teljesen megfordult egy hierarchia , a belgyógyászt egyszerűen nem is becsülik , ...     Mindenesetre az értelmezése a dolgoknak teljesen egynemű , itt az orvosi mesterségről van szó és az azt jelenti hogy ez az üzenet közvetlenül a királynak szól .Tehát ezt nem láthatja sehonnan , az alattvaló és ez azt is jelenti hogy a legközvetlenebb parancs ami a szakrális királynak szól , nem az hogy hódíts , hanem az hogy gyógyíts , és nincs is több parancs .  ... Ez egy gyógyító funkció , ... ami azt is jelenti hogy a világ nagyon beteg , ez egy olyan kornak szól amelyben alapkérdés hogyhát beteg a világ , tehát rászorul a gyógyításra .


Az utolsó két kép , ... innentől adódnak a komolyabb problémák , ... ugyanis ezek cserélt képek , ...Mindenesetre itt nagyon eltérnek a vélemények , hogy kik lehettek ?  Dukász Mihály esetében , ... 1613 tudjuk :"
Imago Divae Matris Virginis" , nincs más fordítási lehetőség : a Legszentebb Isteni Szűz Anyának a képe , van itt ,  ezt nem lehet félreérteni , ... ha azt hisszük hogy most ez egy általánosan elfogadott , ...hát nem , tehát a legkevesebb  az  , csakhogy bárki , csak Szűz Mária ne legyen , ... ez valami döbbenetes , ... nemcsak az akadémia oldalán folynak tisztességtelen dolgok . ... Révay Péternél nyoma sincs annak a , ... kínálatnak amivel etetnek bennünket , ... az egyik az hogy itt  Szt. Álmos van , ? ... semmiféle hagyományban , semmiféle nyoma nincs hogy itt Álmos volt ! Egy másik csapat pedig ahhoz ragaszkodik hogy alul / Geobitzász és Konstantin helyén /  arkangyalok voltak  , ezt egyfolytában és valami hihetetlen makacssággal , ... itt van Rafael és ott van Gábriel , ... ez a kitelepítés tipikus esete , és elől meg marad Mihály , ... melléje meg Uriel , ...Tudod hol van együtt négy arkangyal ? ; ... - zsidó imádságok könyve , ... minden este végig kell mondani mind a négyet , ... itt érzékelhető hogy már rég nem az akadémiával van a gond , ... az akadémiának semmi köze nincs hozzá . Ebben a kettőségben egy olyan vitatéma alakul , ... amikor valamilyen javaslattal illik előállni . ...
... Az interneten fellelhető egy Darvas Károly , - aranyműves aki Szombathelyen él és dolgozik - által készített korona másolat , amivel itt most nem foglalkozunk .

Van egy másféle létezési sík , ezeknek az alakoknak amelyikek a koronán vannak , nemcsak olyan értelemben voltak élők hogy időadatokkal jól jellemezhetők  voltak , korban és földrajzi adatokkal jól meghatározható helyszínen mozogtak , ... A más létezési sík az a naptári évben való megjelenés . tehát az évkörnek valamely pontját az illető tulajdonságai telítik és ebből adódik egy olyan teljesség , ami valaha / 1000 körüli időben /még messzemenően nem 365 szentet jelentett . Sokkal kevesebbet , ... a mi egyik legkorábbi naptárunk , - a huszita biblia mellékletében jelent meg - , ott tíz naponként ha van egy , akkor jó , ... tehát egész más volt az évkörnek a benépesítése szentekkel . Emögött egy felismerés van , nevezetesen az hogy az évkör mint időegység , nem egyformán telített energiákkal , évkörön belül . Ennek részben az  oka a fényviszonyok változása , több fény jut , jóságra szeretetre , ingyen kegyelemre , ... más dolgokra tudok figyelni , stb. ,  ... ezentúl is  vannak olyan különleges energia megnyilvánulások amelyeket egy-egy szentnek az életével példázunk , és hát ilyenként kell megélnünk , ... Ezeket a szentek legendáiba foglalva közlik . Ezek viszont nagyon számon tartott mozzanatok , ... ezeket nem szabad csereberélni , ... ezek a telítettségi pontok kitüntetnek bizonyos szenteket , ... de nem a mai várakozásoknak megfelelően , ... Ha ezt a létezést is komolyan vesszük , akkor rádöbbenünk hogy azok a szentek akik szerepelnek a Szent Koronán , ezeknek az ünnepei , valóban megtalálhatók hitelesen az évkörben , akkor ez lehetőséget ad egy sorban olvasásra . Mert eddig mindig csak párokban , négyesekben , csoportokban tudtuk értékelni , ... de ez lehetetlenné tette a sorban olvasást . Márpedig ha az éven belül el tudjuk helyezni és hitelesen tudjuk elhelyezni , ez azt jelenti hogy sorba tudjuk olvasni . ... Ez egy óriási lehetőség , ... hosszabb szövegeket , megbízhatóan n tényleg csak így lehet rekonstruálni a Szent Korona üzenetévből , ... félnek tőle , ...  holott semmiféle kötelező dolog nincs ebben . Először is tudni kell hogy a mai ünneprend nem felel meg a középkorinak , nagyon sok tekintetben nem felel meg , azonkívül  aza képrend sem felel meg ami jelenleg a koronán van , ... Ha ezt tudjuk , akkor az egyik helyett már lehet tudni hogy kiket cseréltek ki , csak azt nem tudjuk pontosan hogy kik voltak ott eredtileg a helyükön . Az eredetileg fennállott naptári rendet meg nagyon jól ismerjük . Van egy kitűnő magyar szakkönyv , erre vonatkozóan ,  dr. Szentpéteri Imre : Oklevéltani naptár címet viseli , ebben benne van pl. június 29.  nem volt Péter- Pál  napja , ez Péter napja volt , Pál napját pedig egyedül és kizárólagosan , a jóraforduló Szt. Pál ünnepén tartották , ez pedig január 25.-e volt . Aztán ott van ez a bizonyos május 1 , a kettős ünnep , ...



 ... az Anjou legendáriumban amikor szentet ábrázoltak , akkor nagyon gyakran jelezték azt az évköri egységet amelyiknek ő a szentje volt . 


Általában abban a sorozatban ahol megkapja a mártírság koronáját , ahol önmagával azonossá válik , ...


... az hogy ez skorpió , azt nem kell sokat magyarázni , ő a Skorpió havának jellegadó szentje ugyanis , ... pontosan azt a jelenetet ábrázolják ahol ő prédikál , utána lecsukják , ...


... innen fogja majd megtéríteni a gladiátort és a következőben pedig aki győzni fog .
Szt. Demeter elsősorban az ortodox egyháznak lett nagytiszteletű szentje , ... ikonokon is megjelenítették , ...


Ez maga a naptárikon , a jelenetek körbeveszik a főszereplőt , ...


... egy hatalmas skorpión alapul az egzisztenciája , ... ezek nagyon pontosan jelzik hogy nem mi magyarázzuk bele hogy ezek az ünnepek a Skorpió havában lokalizálják az évkörben Demetert , ...


A Bika havában vagyunk a naptárikonon , az egyik leglátványosabb kivégzési kísérlet , amiben nem hal bele a mártír , ... ez egy felizzított bikaábrázolás amire ráfektetik , és semmi baja nem lesz , de a kard élét nem állja , ... ez Szt. György és a Bika hava , ez egy jellegzetes jelenet az életéből , ...


Ez a Csarodai templomnak a freskó anyagából van , Kozma és Damján , ...


... nyilvánvalóan Ikrek , összemérnek valamit , ... itt a Mérleg a másik dekanátusa ennek a tulajdonságnak , van mégegy , ezeket ki fogják önteni , ... itt a bizonyíték a harmadik tulajdonság , ... mind a három tulajdonság együtt van bennük . ... Ezeket a tulajdonságokat mi egyáltalán nem vesszük figyelembe , ... semmit nem értünk meg ha csak ennyit tudunk róluk .


Kozmának és Damjánnak egy másik képe , ez Fra Angeliconak az egyik festménye , ...


... itt pedig a Nyilassal való kapcsolatuk jelenik meg , ... A történetnek az a lényege hogy őket fölkötözik egy keresztre és alulról pedig nyilazzák őket átlós irányból , a sarokból és kövezik , ... A kövezés az már nyilvánvalóan nem Nyilas tulajdonság az már Bak tulajdonság , ... Mindegyik visszapördül és halálra sebzi azt aki gyilkolásra használja a nyilát , aki pedig a követ használja gyilkolásra , azt pedig őt magát veri agyon .


 ... Itt most az Ikrek tulajdonság az amelyik a legpregnánsabban jelentkezik , mégpedig az Ikrek-Nyilas tengelyben , benne van a Mérleg is maga az a kereszt ami a tartás fent .
A Szentek hozzák magukkal a dekanátus tulajdonságukkal  , nem lehet eltekinteni tőlük .


Ez egy Esztergomi graduálénak / liturgikus könyv / az egyik illusztrációja , ... egy sebbe bele akarja tenni a kezét , ... hát ez Tamás , ez az évkörben a Bakk hava , ... Két Tamás is van , az egyik az az apostol , az december 21. , azzal indul a Bakk hava , másik az 28. körül van , az meg a beteg Tamás , ... Az a tartás ami megjelenik az a Ráknak a tartása , tehát ez meg a Rák-Bakk tengely , ...
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése