HÁ ...
Há , ... hápoghatunk , ... de , ... Szégyen , gyalázat , de általában nem szoktuk ezt tudni : ... , kik vannak a Magyar Szent Koronán ? ; ... - ez összesen 19 nevet jelent , - ... Fölül a kereszt alatt a felső Pantokrátor , a keresztpántokon mind a nyolc Apostol , ezzel együtt ez már kilenc , a tizedik az alsó Pantokrátor és a tizenegyedik ez a hátulsó zománckép ( ami jelenleg egy bizánci uralkodó ) , ehhez kell hozzáadni az alsó nyolcat és így van tizenkilenc figurális zománckép a Magyar Szent Koronán . ... - Ivódjon ez belénk - ...
... a felírat egy IC és egy XC , amit mi X-nek nézünk az a görög írásban a Ké-nek a jele , ez a Krisztosznak a névrövidítése , az I a Jészosznak , Iota hiszen J nem létezett , és ez a Jézus Krisztus , félreérthetetlenül .
... az egyetlen a zománcképek közül amit ha szemben állok a Szent Koronával , akkor torzításmentesen látható .
Az is látható hogy fölül is van egy Pantokrátor , ... ami azt jelenti hogy a Világmindenségen uralkodó , ... ez nem a hétköznapi lét síkján tevékenykedő Jézus Krisztust látjuk , ... akkor amikor a teljes dicsőségében jelenik meg . MAESTAS DOMINI , tehát AZ ÚR DICSŐSÉGE .
Az alatta lévő , tehát az abroncson elhelyezkedők közül a Király jobboldala felől Szt. Mihály arkangyal látható , az Égi seregek vezére , ... akinek a jelentős tette a Jelenések Könyvében van leírva , az hogy a Sátánt leveti az Égből , ... sajnos ide le a Földre -
... majdnem pontos tükörképének megfelelően Szt . Gábriel arkangyal .
Tehát arkangyali kettős hozza le mintegy alsó szintre azt az üzenetet amit közvetít felénk a Fiú , tehát Jézus Krisztus .
Alapvetően a Szent Korona háromszintű , ... Van egy ami nem ábrázolásos , ... a kereszt jelen állapotában , és van egy ami az alsó világ felé köt ez a csüngők rendszere , ez szintén nem ábrázolásos , és van az un. koronatest , ami egy középső szintet képvisel , és ez a koronatest oszlik két részre . Tehát alapvetően hármas tagolódású a Magyar Szent Korona , és ezen belül a középső oszlik két részre .Most ugrik be a háromrétegű világkép . ... Ez a képlet egészen a barlangművészetig visszanyúlik , tehát legalább 15000 éves . Van egy kapcsunk fölfelé , tehát a Teremtő felé , - ez a felsővilág felé való kapcsolatteremtés - , ezt úgy szoktuk fogalmazni - analógiáról van szó , hogy mindenki értse - ,aminek antenna szerepe van . Tehát ez azt jelenti hogy önmaga nem fejez ki formailag semmit , ... lehet azt mondani hogy de hiszen kereszt alakú . Nade vigyázat , tudjuk azt hogy a kereszt mindig is önmagán túlmutató forma volt . Tehát nem önmagát mutogatja hanem rávezet valamire , ami önmagánál fontosabb . Tehát ilyenképp van itt jelen a kereszt , mintegy antennaképpen lehív energiákat . A középső rész , ez az ami a Teremtőtől lefelé hozott energiát először szétosztja , ez a felső rész feladata , tehát mindent a maga helyére és utána az alsó rész pedig működteti , ez még mind a középső világ feladata . ... Ez minden olyan ábrázolásnál amely háromrétegű világképpel foglalkozik , mindegyiknél így van . Ez nem a Szent Korona sajátossága , hanem ez minden háromrétegű világképnek a sajátja . Ez azt jelenti hogy a középső világ kétrészes , az egyik része fölfelé köt , a másik része pedig lefelé köt . Az alsó rész viszont mivel itt óriás energiák mozgósulnak , ezeknek nem csak képletes jelentőséget kell tulajdonítani , mert itt egy beavató koronáról van szó . A beavató koronáról annyit tudni kell hogy a működésük nem csak jelképes hanem egyszersmind közvetlen is . ... Tehát tényleg energiát hoz le , ... igenám de lehetnek felesleges energiák , bármennyire is személyre szabottak a koronázás feltételei . ... Ilyenkor a túlcsorduló energiákat el kell vezetni hogy a beavatást élje túl a beavatandó . A csüngőknek a lefutása alul egy aranyszálszövéses palástban folytatódott , aranyszövéses kesztyű védte a beavatandó személyt és aranyszövéses saru volt rajta . A kesztyűk és a saruk még az 1948-as szabadságharc végéig megvoltak , akkor ásták el Orsovánál . Onnantól kezdve , '53-ig , bizony ez egy négy éves nagyon sanyarú körülmények között voltak . A mikor végülis megtalálták , ez a bécsi elhárításnak a vezetője számolt be arról hogy ezek a mocsaras altalajban ahol átitatta ez a sáros víz a ládát és a benne lévő tárgyféleségeket , ezek szétrohadtak . Namost hogy mi rohad szét és mi nem , ezt soha nem hiszem el egy elhárítás főnöknek , ... - tudva azt hogy az arany nem igazán rohad - ... indulásból hazudik , ő sem tudja hogy mikor , ... ez hozzátartozik a tevékenységéhez , ez a lételeme . ... Nyugodtan elképzelhető hogy akár ma is megvan , ... A Szent Koronával kapcsolatban valóban csodáknak kell bekövetkezni ahhoz hogy lényegileg új eredményekhez eljusson a kutatás , miért ? Mert minden lényeges információt vagy torzítanak , vagy elzárnak előlünk . ... A közjogi szerepéről esik szó akkor kiderül hogy a Magyar Szent Koronának nem ugyanaz a kapcsolata mint mondjuk az angol királyi koronának az angol nemzethez , ... vagy a francia királyok koronájának a francia nemzethez , ... ha egyáltalán beszélhetünk ilyenről , ...Ilyen hogy francia , ... a francia forradalomig egyáltalán nem létezett , ... ezek mesterségesen összepofozott és prés alatt összeálló képződmények . Tudjuk hogy a németeket kb. háromszor pofozták igy össze , először Nagy Ottónál , aztán Bismarcknál , utána Hitlernél és ma se állt össze , ... ne sértegessünk egy bajort azzal hogy ő német , különösen azzal hogy sváb . ... Viszont átutazó lovag írja le arról a Magyarországról amely az Árpádok alatt a nyugati végektől a délkeleti végekig ugyanazt a nyelvet beszélik , és ugyanazt a nyelvet beszéli a paraszt mint az uralkodó , ... hogy lehet ez ? Az a fajta nemzeti egység amiről manapság nagyon nemkívánatos beszélni az nem tegnapi , romantika által megálmodott és összetákolt valami , ... ez egy tényleges nemzeti egység . Ha ezt a hármasságot ilyen módon megértjük / a koronán / , akkor az is érthetővé válik hogy a továbbiakban ennek milyen szerepe lesz annak hogy ki hova kerülhet ? ...
A felső korona részen apostolok sorakoznak . ...
Hátul a Koronán oda nem való személyek vannak , ... lettek csere folytán odatéve . Ami a korona hátsó részén látható az kifejezetten a beavatandó személynek / király / szól . Kik vannak itt hátul? Milyen üzenet szól a királynak ? ... A Szent Koronában rejlő jogokat ketten gyakorolják , : a nemzet akik mi vagyunk - , azok az elől lévő /a Krisztusi , az arkangyali , meg a harcos szentek / üzenetét kapjuk - , és a király aki viszont a hátsó részről kapja az üzenetet . Azt is lehet tudni hogy ez két időnagyságrendet jelent , tehát a Magyar Szent Korona működésének az az egyik sajátossága hogy egyszerre kozmikus és egyszerre üdvtörténeti az a nagyságrend amiben éppen az üzenetét közli . ... Amikor a nemzet érvényesíti a Szent Koronában lévő jogokat , annak a működési közege a nagy , vagy precessziós nap év . Ez kerekítve számolva 26000 kicsi év /365 nap /, a nemzetnek a létkerete és ennek szól az az üzenet ami a korona elejéről sugárzik . Ami pedig hátrafelé szól , az egy emberöltőről szól , ... az a kicsiév nagyságrendjében észlelhető csak , mert mi egyébként nem tudunk élni a precessziós nagyságrendben . 72 lv alatt csak egy foknyit mozdul a precesszió folytán a napfelkelte hely a tavaszponton . Tehát mi ezt közvetlenül nem éljük meg csak a nemzeti létünkön keresztül . Az ami számunkra megismerhető az hozzánk mint nemzethez szól . ... Ha valaki nem vállalja magyarságát az menjen ki , még az országból is lehetőleg , ... Miért ? ; ... mert semmit sem fog mondani neki a Szent Korona ! ... Amit elölnézetből le tudunk olvasni , amit maga a Fiú , tehát Jézus Krisztus mond az a nemzethez szól , és ezen belül a királyhoz az az üzenet ami hátul van .
Azt is lehet látni hogy elől többletmondanivaló van , mi hordozza ? ; ... - a pártázat , nem a középső elemével , tehát nem képi úton jön ez az üzenet . Hanem van egy olyan tagozat itt , amelynek egyrészt a formája feltűnést keltő , - nincs is analógiája - , ... ezeknek külön jelentésük van . Lényegében ugyanaz a mintázat jön elő , számos sávban változnak és a keretnek a formájában , szögletes keret , íves keret , ... ezek így váltakoznak és ugyanakkor csökken a magasságuk .
És itt ellehet gondolkozni , mert az ember mit várna ? ; ... Ha ez egy keresztény korona , amit ráadásul egy pápa küldött , / ezt a kérdést majd máskor tárgyaljuk / , akkor ez csak Szt. Péter lehet , ...
... mit tehet róla Szt. Péter ? , ... nem ő került ide .
Nem ő , ez azt jelenti hogy ennek a nemzetnek , nem Szt. Péter mondja a legfontosabb dolgot , ... Tehát hozzánk János mint apostol , mint evangélista és mint az Apokalipszis szerzője , ... hármas szerepkörben , és ez nincs részletezve hogy a három közül melyik az aki itt megjelenik ? Tehát hozzánk a Jánosság szól
Tovább menve , oldalról nézzük , ... a király szempontjából jobb oldalon vagyunk , ...
... és itt közvetlenül láthatjuk Szt. Györgyöt , ...
... Szt. Györgynek az a tulajdonsága hogy sárkánnyal küzd . Tehát ugyanazt csinálja mint Szt. Mihály , csak egy emelettel lejjebb , ...
A folytatásban innen már a királynak szóló üzenet , ... és akkor ér az első döbbenet , ... nem volt több harcos szentetek ? ... orvosokat tenni koronára ? ....
Szt. Kozma , ... hát ott volt Hunyadi , Mátyás , ... miért nem azok vannak a koronán ? ; ... - nem értik meg hogy egy szakrális uralkodónak nem az a feladata hogy hódítson , hanem az hogy gyógyítson . Tehát a személynek szóló üzenet az a gyógyítás üzenete , tehát az hogy , ... méghozzá ingyen kell gyógyítani . Miért ? ; ... - mert a szakrális uralkodó az ingyen kegyelmet gyakorolja , ... ez emeli a világi uralkodók fölé . Ez alapvető kérdés , tehát ha nem tudja megérteni hogy neki nem hódítani hanem gyógyítani kell , akkor ő nem magyar király , ... akkor se ha valamely kényszer hatására őt koronázták meg . ... Nos mi tudunk egy egész sorozatról aki soha nem volt magyar király , de pedig aránylag szabályosan koronázták meg , de ezt az üzenetet soha nem értette meg . ...
Innentől kezdve az utolsó páros , aki szintén neki / a királynak / szól , ez egy cserélt képekből álló hármasság , de minden jel arra utal hogy eredetileg is uralkodó hármas volt . Ne felejtsük hogy a szakrális uralom is uralom . Namost a Magyar Királyság területén , amig a Szent Korona országa jogilag is meg de facto is , tehát tényszerűen is működött , - mert jogilag ma is működik - , addig a legfőbb uralkodója , még ábrázolható sziten a SZŰZANYA volt , természetesen - szerintem még ma is az , annak ellenére hogy jelenleg nincs királyunk , se kormányzónk és Magyarország mostani álamformája : népköztársaság - , ... nem kerülhetett más oda ! ... mert ha ezt lecserélem egy világi uralkodóra , ... akkor annyi a szakralitásnak .
Tudjuk pontosan , hiteles eredeti beszámolóból , pontosan tudjuk , írásban hagyta ránk , jól olvasható latin nyelven , félreérthetetlenül , itt bizony a Szűzanya képmása volt ! Tehát ez nem következtetés , ez a tényeknek a komolyan vétele ! ... Földi értelemben vett világi uralom akár a Német-Római birodalom császára , akár a Bizánci császár , ebben a vonatkozásban nem állhat fölötte , a lebonyolítást véghez vivő fejedelmi , vagy királyi személyeknek .. ... Itt csak egy menyei királyság képviselője , földre hozója kerülhet ebbe a helyzetbe . Kilenc - kilenc gyöngy veszi körül , ... és oldalnézetben itt a keresztpánton felül , megjelenik Szt. Péter és alatta pedig a testvére Szt. András . Ez azt jelenti hogy azt az üzenetet amit Szt. Péter indít el a teremtés központból azt lehozni Szt. András hozza le . Szt Andrásról egy magyar embernek illik tudni hogy a kereszténység , magyarság és András van-e valamilyen közvetlen kapcsolatban egymással ? ... Van , ... tehát a két szkíta térítő közül , Ő volt az egyik és párban térítettek Szkítiában , Szt. Fülöp volt a párja és a koronapánton a szemközti oldalon ugyanitt Szt. Fülöp van természetesen . Namost ezek megint nem vélekedések , ... írásból tudjuk és ábrázolták is mégpedig az Anjou legendáriumban , tehát ez az Anjou dinasztia II. generációjának szólt . Ez az Anjou legendárium , Nagy Lajos öccsének készült , tehát Endre királyfinak készült , ... és ez azt jelenti hogy egy olyan örökséget visz ki a határokon kívül , ami itt született bent a Kárpátmedencében . Tehát a magyar szentek mind , akiket annak tartottak , benne vannak és hát a legfontosabb dolog , hát hogy az innen szemlélés , tehát a fontosságuk szerint kerültek bele . ... Tehát nekünk az a fontos , szkítautód királynak hogy a szkíta térítés az nem látványosan történt . ... A túloldalon itt van Szt. Fülöp , a szkíta térítés révén a sajátunkká vált kereszténységet , ( nem kell megszűrni , ) - az is igaz hogy - közvetlenül nem érvényesülhet a világban . És itt a két szerep már nem egyforma súlyú , ... tehát ez azt jelenti hogy ha a jobb oldalról nézem akkor hozzám Szt. András fog szólni , tehát Péteren keresztül András apostol fogja lehozni az üzenetet és ennek aztán más lesz a tartalma , minthogy ha átjövök a túloldalra onnan nézem és ott Pál hozza le és Fülöp hozza egészen földközelbe ezt az üzenetet . Mi a különbség ? ... a működés fővonalát illetően , András működése és Fülöp működése között ? Megtudhatjuk ezt hiteles forrásból ? ... igen meg ... ugyanis az evangéliumokban ez leíródik , ez a jelenet amikor mindaketten szerepelnek egymást kiegészítő szerepkörben . Ez pedig a 4000 ember megvendégelésének a jelenete . Egy rendkívül fontos jelenet amikor arról van szó hogy eddig szépen beszélt / mármint Jézus Krisztus / , mindent ami a boldogsághoz tartozik , nyolc tételben elmagyarázta , ... de megéheztek , ... tehát hogy nem lehet elhanyagolni a földi körülményeket sem , mert egyszerűen éhen hal a megtérített . ... És akkor kiderül hogy összesen két hal van , meg öt kenyér , ez egy meglehetősen szűkös élelem mondjuk 4-5000 embernek . - Ez kétszer egymásután következik be , Máté evangéliumában megtaláljuk .- A lényeg az hogy teljesen másképp viszonyul a kérdéshez András mint Fülöp . Először Fülöp nyilatkozik , teljesen egyszerűen fogja fel a kérdést , megszámolja mennyi van ? ... ö7 van a kenyérből , kettő van a halból és mi pedig 5000 , ... összeveti a kettőt és jelenti hogy megoldhatatlan a kérdés . - Namost ez jelenleg a műszaki értelmiség - nincs kiút , a Fülöp-i út az egy mélyen racionális alapozottságú és ott is van a helyén , egy helyénvaló magatartás . ... András pedig mit csinál ? , ... nem számol , nem mér , pontosan látja hogy hát iszonyúan sokan vannak , ... és akkor odahív gyerekeket , összegyűjtik ami van és odaviszik Jézushoz és pontosan tudja hogy a megoldás az nem itt van , hanem ott van Jézusnál , és aztán mindenki jóllakik és a maradékot alig győzik elszállítani . Tehát ez meg a hitnek az útja , a másik a rációé , egyik sem felesleges , ezt kellene megérteni . Itt nem arról van szó hogy vagy - vagy , ... hanem egy szakrális uralomban egyensúlyban kell működtetni a rációt és a hitet , egyiket sem a másik rovására . Namost ha ezt nem tudta megoldani egy uralkodó , akkor az nem szakrális uralkodó , akkor menjen ... Általában hajlamosak vagyunk átesni a lónak hol az egyik , hol a másik felére , ... vagyis ha én egyszer a hitre hagyatkozom , akkor mi szükség van a rációra ? ; ... - ugyanannyi mintha nem lenne hited ! Pontosan ugyanannyi , csak most van ami ellensúlyozza a túloldalt , amúgy meg elbuknál vele . Tehát a túl racionalizálással van a gond , nem azzal hogy a rációt működtetem . Mindenesetre a Fülöpi magatartás az ahhoz az oldalhoz tartozik , amelyik a működtetés terén egyébként ellen pontozza ezt . Tehát a hit arra az oldalra kerül ahol , amúgy az alsó koronarészen , a ráció révén , sőt egy informatív szerepkör révén tudnak megjelenni a figurák . Ilyen informatív szerepköre volt pl. Gábriel arkangyalnak , ... mert neki a legismertebb tette az Angyali Üdvözlet , ... Tehát hoz egy információt - mai kifejezéssel - ez az amit ige néven jegyez a magyar nyelvű biblia - és az ige testé lőn és lakozik közöttünk és láttuk az ő dicsőségét , ezt meg János evangélista fogalmazta meg . Ez azt jelenti hogy nemzés értékű ez , az igének a behozatala . Honnan tudjuk ? ; ... - onnan hogy pontosan tudjuk az ünnepét . Március 24. Gábriel arkangyal ünnepe , a rákövetkező nap pedig Gyümölcsoltó Boldogasszony ünnepe , az pedig a foganásnak az ünnepe , ... Na de mi által fogan ? ; ... - az ige által , és ha leszámolom a kilenchónapot , ... dec.24.- ére jutok , 25. -ére virradóan . ... Az ige megfogan és testé lőn . Tehát egy nagyon pontosan jelzett szerepről van szó , ... ő információhordozó és ennek van egy veszélye , az hogy tul racionalizálódik , túlságosan is a formális részére teszi a hangsúlyt az információnak . ... Az informatikus vonal Szt. Demeterben folytatódik , ...
... Demeter az akinek a legendája , - és erre megint az Anjou legendáriumban van hivatkozás és elsősorban a pravoszláviában , tehát az ortodoxiában sokkal nagyobb a szerepe Demeternek - , hogy börtönből megtérít egy gladiátort , amely gladiátor ennek az örömhírnek - Evangélion , a jó hír - a birtokában legyőzi azt a gonosz képviseletében már sokakat legyilkolt gladiátort aki itt kifejezetten a sátáni erőknek a képviselője és csak így tudja legyőzni ! Tehát nem maga Demeter kéri a gladiátort , ... hanem a térítés révén juttat ilyen helyzetbe egy átlagos gladiátort , akit csak az információ juttat ebbe az előnyös helyzetbe . Tehát tulajdonképpen az örömüzenet az ami a közösséget megadja egy Gábriel arkangyal és Szt. Demeter között és ezt kell egy magasabb szintre emelni , mert itt , ennek a rációnak egy magasabb szintű megfogalmazódása van , amikor Szt. Fülöp szerepét vizsgáljuk . ... A két képsor az lehozza a földszintre azt ami fölülről indul , ... arkangyalban kezdődik és a neki megfelelő tulajdonságot hozza a földszintre Szt. György akinek megfelelője Szt. Mihály , ... és a neki megfelelőt hozza le Szt Demeter , akinek a megfelelője Szt. Gábriel , és itt van az a pont ahonnan kezdve elvesztjük őket a szemünk elől . A másik oldalon Péterrel szemben Pál van , ... itt meg kell állni mert Pállal kapcsolatban nagyon sok a gond . A gond nem Pálban van , hanem bennünk van , és úgyszólván naponta szítják , ... De nem a szittyák , ... de ezt csak azért kell elmondani , mert magukat nagyon szittyáknak adják ki , ... de nagyon , nagyon . ... A lényeg az hogy Pál apostol soha sem vált Pál apostollá , mindig is megmaradt Saul rabbinak . Beépült a szépen induló keresztény mozgalomba , rákapcsolta ezt az iszonyatot amit Ószövetségnek nevezünk , és ezáltal kiforgatta önmaga tanításrendszeréből , ahogy hallja az ember , ... egyszer csak elkezd derengeni hogy ugyanezt hallottam kint Izraelben . Tökéletesen ugyanez , csak fordított előjellel , ... nemcsak hallottam , olvastam is . Ott meg , Saul rabbi eleve római kém volt , beépített , ... bár indult egy nagyon gyümölcsözőnek ígérkező zsidó felszabadító mozgalom , ebbe beépült és ezzel az idiotizmussal hogy szeressük egymást gyerekek , meg az ellenségeidet is szeressed , ezzel legyengítette , szétforgácsolta . ... Ugyanazt mondták , csak ami az egyiknél pozitív előjelű , a másiknál átváltoztatták negatívvá , ... hát mit nem ért meg ? ; ... azt hogy a feltámadással átjöttünk a kegyelem korába , és a mércét ő még mindig a törvény korának a mércéjéhez igazítja . Namost a törvény kora , ha egyáltalán ránk vonatkoztatva van ? , van ennek értelme ? ... ne felejtsük el azért mi jobbára nem zsidók vagyunk , ... úgy általában , ezt még mindig el lehet mondani . Ez nem azt jelenti hogy ők rosszak , mi jók , ... hanem azt hogy mások a hagyományaik , ... mások . Nekünk soha nem kellett tíz un. parancsolatból legalább hétben tiltani valamit . Miért tiltsam , mikor úgyse csinálja ? Teljesen nyilvánvaló hogy itt más a hagyományvonulat , ahogyan én a kegyelem pillanatától , tehát a feltámadástól , elkezdek visszafelé menni . ... Miért ne mondanánk ki ? ... Az én őseim nem a tízparancsolatból tudták hogy ne lopjanak ! ... Te meg tudhatnád onnan , mégis lopsz . ... A saját erkölcsi rendszerükben ez magától értetendő volt . De abban volt ilyen is hogy pl. : ne hazudj ! ; ... ennek meg nyoma sincs a tízparancsolatban . És főleg nem volt megkülönböztetés , hogyha nem vagy szkíta , akkor veled szemben én bármit megengedhetek magamnak , ... soha nem volt nekünk ilyen törvényünk , soha . Hogy engem kiválasztott az Úr ! Miért választott ki ?... Az én szervezetem is kiválaszt naponta valamit , de az nem dicsekszik vele , ... namost miért kell ezzel visszaélni ? ... Jó , rendben van , ezt tanítjátok , ... ez a ti ügyetek , ... de az én hagyományvonalam máshová megy vissza ! És ez nem szégyen se rátok nézve se ránk nézve , ... csak ne keverd , mert amit én naponta kiválasztok , nem jó ha az visszakeveredik , nem jó , ... nagyon rossz , ... abba bele lehet halni . Nem véletlenül választja ki az ember szervezete , ... és az a maga helyén nagyon hasznos . Nem arról van szó hogy haszontalan rossz , vagy lenézzük , ... nem nézzük le , ... csak azért hogy tudjuk a használt szavak jelentését ?
Visszatérve ha végignézünk a korona egészén , és a hátnézetet nézzük meg azért , akkor látjuk hogy ezen szinte minden folyamatban jelenik meg , tehát minden tulajdonság az nem önmagában zárt rendszer , hanem egy folyamat bizonyos pontján folytat valamit és vezet tovább valami felé . Na mindenesetre Pálról nem kell többet mondani mert a lényeget végülis körvonalaztam . Tehát itt arról van szó hogy aki nem tudja megérteni hogy a kegyelem első felütése , tehát amivel elindul ez a kor , az az hogy igenis van 180°-os fordulat , ... Ez csak őszinte megbánás , teljes megvilágosodás és az eddig elkövetett bűnök , teljes mértékű , amiből erőmből telik , teljes jóvátevése . ... Tehát elvileg van lehetőség , aki ezt megtagadja Páltól , az semmit nem ért meg az Újszövetségből . ... Igenis van 180°-os fordulat , ... ott van az első mártír , a protomártír Istvánnak a kivégzésénél , sőt lehet gyanítani a szövegfordulatból hogy tulajdonképpen ő kezdeményezi . ... És lázít a keresztények ellen , kétségtelen hogy itt teljes ellentétről van szó , ... azzal amit az élete a megvilágosodás utáni szakaszában képvisel és élete árán képvisel . ... A tisztánlátás a jövő szempontjából rendkívül fontos dolog .
Mindenesetre hátul , három cserélt kép van , ...
Ez egy kardinális kérdés , ... az emberek a mai Magyarországon nem tudják , ... Ez a három személy jól meghatározható , mind a háromról tudjuk hogy mikor uralkodtak és ezzel maga a korona is datálható . ... és ezt 100 magyar állampolgárból 98 beveszi . Mert semmiféle más információja nincsen , ezért nemcsak a tényeket kell megismerni , hanem nagy mélységben azt is ami rávezet , és azt is ami levezet róla . A lényeg az hogy ez a három kép van , amely egyetlen egy se eredeti , olyan foglalatban ahol ma van . ... Meglepő hogy mennyi ideszóló bizonyíték van , ... Az első a Dukász kép , hogy tunyul a foglalathatárán , a gyöngyök amik előtte voltak azt leszerelték és a drótokat amik tartották az összefonták mint egy cipőpertlit . ... elkötözték , az arany puha fém , könnyen lehet hajlítani , el is kötözték , ...
A legutolsó időkig a koronakutatás , - az akadémikus kutatás - egy szóval nem szólt hogy ez másodlagos , ... Most viszont mikor már egyszerűen kényszerültek hogy nyilatkozzanak , ilyeneket mondanak hogy : ... mint tudjuk , ... mint láttuk , a Sacra Corona című filmben , maga Szt. László hozta a koronát Dukász Mihálytól , hát a tanár úr írta a forgatókönyvet , / Nemeskürty István / , ennél nagyobbat , gorombábbat azért még nem sikerült másnak . ... Ennek a Dukász Mihálynak a Magyar Szent Koronához semmi köze nincsen , ...
Az eredeti foglalatba bele nem férő kép az önmagáról állítja ki a bizonyítványt hogy nem lehet eredeti azon a helyen . ... Legalábbis eszmeileg el kéne távolítani , ... ehhez képest az egyetlen biztosnak hirdetett alapja a korona datálásának , - akadémiai körökben - . Tehát miután őneki ismerjük az uralkodási évszámait , - egy ténylegesen uralkodó császárról van szó - , 1071-78-ig uralkodott . Namost ez azt jelenti hogy ha ő készítette és ő küldte el ezt a koronát , akkor ezt már eleve nem viselhette Szt. István . Mert Szt. István 1038-ban meghalt , uralkodni ő uralkodni 1071-ben kezdett , akkor hogy viselhette volna Szt. István ezt a koronát ? ... Senki nem teszi fel azt a kérdést hogy mi van ha másodlagos Dukász Mihály a koronán ? ... a tények nem érdekesek , a hírek az érdekesek , ... ezek pedig azok hogy minden eddigi kutató elfogadta . ... szóba se jöhet hogy egy ilyen lezárt kérdést elkezdjünk vitatni , ...és nincs ám érv , ... Milyen érv lehetne azon a szinten hogy egy befoglalt kép nem fér be a keretébe ? ... mi van meg előbb a befoglalandó tárgy vagy a foglalata . Hát mindig a tárgy , mert ahhoz készítik a foglalatot , ... ez rendkívül egyszerű , ezek a szemünkbe hazudnak , ezek nem buta emberek , ezek aljasok , ... és ez egy elég díszes sor ám , ...
A lényeg az hogy ők vannak itt , ez a díszes hármas , tovább nézve , ... egy felülnézet , ...
Ezt a felülnézetet érdemes lerajzolni , ... ugyanis miről van szó ? Aki lehozza ezt az energiát , először testet ad neki , emberszabású mivoltában aki hasznosítja ezt az energiát az maga a Pantokrátor . De nem a Pantokrátor a Fiú-i minőségében , ... onnan tudjuk hogy körülötte a nappalnak és az éjszakának vannak a jelei félreérthetetlen jelei , ...
A fényt és a sötétséget szétválasztani az nem a Fiú feladata , tehát ez a dogmatikában teljesen egyértelműen ez az Atya feladata . A Szentháromság tanban a Fiú jelen van a teremtésnél , de nem Ő intézi , nem Ő a felelős érte . Nyilvánvaló hogy a Fiú alakjában fog megjelenni és erre nagyon szigorú dogma vigyáz . Ez úgy szól hogy : a Teremtő , vagy az Atya önmagát , az emberlakta világ számára , ember alakban , egyetlen egy módon jelentette ki , - nincs több - , egy a testiben , a Fiúban . Alapvető dogma , ehhez képest mit látunk , ... kimegy az ember az utcasarokra , ... és ott egy oszlop tetején ott van egy hosszú fehérszakállú úriember , mellette egy rövid feketeszakállú másik úriember , és kettő közt egy kedves galamb , ... Nos ez honnan van ? , ... ez az alapvető dogmával ellenkezik , ... hogy engedhetitek meg ? ... Közben Európa tele van , Magyarország is , tele van Szentháromság oszloppal . S úgy vigyázunk rá mintha ez valóban a mi hitünk lenne . Honnan került be az öregúr ? ... meglehet mondani : az Ószövetségből , és ilyenként is jelenik meg csak nem a mi koronánkon , hanem a Német-Római császári koronán , tehát pontosan lehet tudni honnan csúsztattak be , egy ilyen kis csúsztatással, ... Tehát amikor nagyon nagy volt az ínség , nagyon nagy volt a kétségbeesés Európában , akkor eek jelentek meg , szépen fő helyen . Vannak még olyan ábrázolások , ... ahol még a Szentháromságban , ... mondjuk egy Mária koronázása jelenetben , ahol egyik oldalon az Atyai tulajdonságok , másik oldalon a Fiúi tulajdonságok teszik egybehangzóan a koronát , ... teljes egyetértésben , egyforma mozdulattal a koronát Szűzmária fejére , ott bizony az Atyaisten is ugyanolyan fiatal , ugyanolyan a szakálla , ugyanúgy a Fiú alakjában jelenik meg , ... Ott egy félreérthetetlen Atya és Fiú kérdésről van szó , ... van olyan ábránk ahol Szentháromságként , fölül az Atya , keble táján a galamb és alul pedig a Fiú és az Atya is a Fiú képében jelenik meg , ...
Ez a kettősség hogy felül egy Pantokrátor , tehát világmindenségen uralkodó Fiú képében és mégsem a Fiú szerepében , ... hát ezt nem veszi be a jelenlegi akadémiai kutatók gyomra , miért ? ; ... - azért mert számukra ez nem dogma . ... elképesztő a zavar az agyműködés terén . Ezek közül ha az egyik talál itt egy ilyet mint a két Pantokrátor akkor az első amit leír az : hogy az egyik felesleges , ... A lényeg az hogy azt ami a legfontosabb lenne a képek közül : a felső Pantokrátor , olyan helyre teszik ahol senki se láthatja , ... nem jut eszükbe hogy de hiszen a Teremtőt nem lehet teremtés közben meglesni , ... Ilyen nincsen hogy ha ez valóban az Atyának a képe , hiába a Fiún keresztül jelenik meg , akkor sem szemlélet tárgya . Mert a teremtés pillanata az nem szemlélet tárgya , és ez nem nekünk szól , ez a kép visszacsatolódik magához a Teremtőhöz . És ami benne számunkra szól , az szépen lejön , ... és azt pedig mindenki láthatja , mert a Fiú képét , meg mindenki láthatja . Tehát hozzánk közvetlenül nem az Atya szól , hanem a Fiú , ennek a kornak az Ember fia , az Jézus Krisztus . ... Tehát mindannyiunknak szól , ... és önmagát nem Isten fiának mondja , ... de nem cáfolja , ...
Minden esetre a felső kép tökéletesen jelzi , ... Molnár V József munkájában elemzi , ez az un. körkeresztnek a formája ... és ez az egyik legősibb jel , ...
... ha nem maga a legősibb jel . ... A körülötte lévő négy apostol , ... ez azért fontos mert a Teremtő Atya közelében kerülni , az egy óriási dolog , ... ez azt jelenti hogy itt még közvetlenül jön az energia . Hatalmas besugárzásnak vagyunk kitéve , ... és bárki nem jöhet a közelébe , ... Egyetlen olyan jelenet van az Újszövetségi Evangéliumokban , ahol a Fiún keresztül közvetlenül sugárzik át az Atya . Nem az hogy lecserélődik vele , hanem rajta keresztül nyilvánul meg , ... ez a jelenet a Transzfiguráció , az Átváltozás , tehát a Táborhegyi Átváltozás . Ez azért nagyon lényeges , mert ez egy nem ismétlődő jelenet , egyszer jelenik meg , - igaz hogy hangsúlyos - , ... de se előzménye nincs , se következménye , és nem mehet oda bárki . ... Amikor közvetlenül a Fiún keresztül nyilatkozik meg az Atya , tehát fedésbe kerül egymással a két tulajdonság , elképesztő mértékű energiafelszabadulással jár . És ezt egyszerűen nem tudja elviselni a többi , ... de még azok se mehetnek oda akik a hegyibeszédet végighallgatták . Pedig hát ott is szabadultak fel energiák , legalábbis szeretet energia , hihetetlen mértékben , ... a boldogságról szóló tanítást mindenki eltudja viselni , ... Vannak olyan jelenetek ahol van előválogatás , de a tizenkettő megjelenhet , gondoljunk az Utolsó Vacsorára . ... És van egy jelenet ahová csak hárman mehetnek , és ez a három az Péter , János és Jánosnak a testvére Jakab , tehát az idősebb Szt. Jakab .
Namost kik vannak itt ? ; ... - Péter , János , Jakab és még egyetlen személy van az apostoli hierarchiában akit , az Atya a közeléből hívott el , Jézus Krisztus , tehát a feltámadott Krisztus . Ami azt jelenti hogy megint fedésbe kerül a két tulajdonság , az Atyai és a Fiúi , egy van ilyen , ez Pál . ... Tehát ennek a négyesnek van esélye hogy túléli azt a hihetetlen mértékű , - csak sejteni lehet - , energia felszabadulást , ami azzal jár hogy az Atyai és a Fiúi tulajdonság fedésbe kerül egymással , tehát összegeződik , ... ezt közzülünk senki sem tudná elviselni . ... Itt egy kölcsönhatásról van szó , nem tudjuk hogy ennek a képrendje milyen ősi , mi csak az anyagi voltában tudjuk tanulmányozni , dehát itt egy rendszerről van szó . ...
És akkor az alulnézet , ... ez így általában nem látható mert a kappa ( sapka ) az benne van a koronában , ... a lényege az hogy koronázáskor a fémszerkezet nem érintkezik a fejjel . ...
Ez az átmérő nagyobb mint egy normális emberi fej , - a hivatalos kutatás szerint ( kb. úgy 400 éve ) , azért mert ez női korona volt , és a nőknek nagyobb a hajkoronájuk , ... - , ... Volt egy orvosi vizsgálat amelynek van egy fontos megállapítása per tangente / érintőlegesen / kifejti hogy lehetetlenné teszi ez a méret hogy nem megfelelő agyműködésű , - tehát vízfejű - , az király legyen . ... Ez a fajta védekezés egyet nem tud biztosítani , hogy az un. meggymag fejűek azok ne lehessenek királyok . ... Nálunk sokkal rosszabb a helyzet mert , ... hihetetlen hogy ilyen torzszülöttek , ... olyan debilitási tünetekkel , amit már a bölcsőben észlelni lehetett , ... és ha ilyet megkoronázunk , az azt jelenti hogy vagy önmaga válik súlyosan debillé és erre vannak példák , ... ilyen egy Rudolfnak a példája , a prágai őrültnek , ... ilyen V. Ferdinándnak a példája , akiket tényleg ezért kellett lemondatni , maga a családi maffia mondatta le , ... Rudolfot a saját testvéröccse II. Mátyás , ... V. Ferdinándot pedig a családi maffia feje az öreg Zsófi , aki a gonoszságnak a fölülnem múlható megtestesítője volt , ... a 13 Aradi vértanú neki köszönhette a szégyenteljes kivégzését . Mindenesetre az hogy ez az őrület egy örökletes tulajdonság volt ebben a családban , azt a többi esetben jobban tudták titkolni ! De ha az ember végignézi az arcképcsarnokot akkor , ... azt mondja hogy ez nem lehet igaz . ... az azért nem volt megszabva hogy ameddig nem vagy őrült , addig nem lehetsz király , ...
Mindenesetre az alulnézeti kép az azért tanulságos mert , ami másképpen nem látható azt itt kinagyítható és jól megnézhető . ...
Ugyanis vannak olyan fúrásnyomok , ... amik árulkodóak , ...
Tehát mi van a Szent Koronán ? ; ... - adva vannak apostolok , méghozzá mindegyik keresztpánton kettő-kettő , ez összesen nyolc , ... Volt e plusz négy ? , - mert a szakma egy része a mai napig állítja hogy volt még négy , mert apostolból vagy 12 van vagy semmi - , ennek soha nem volt folytatása , ... itt nem lehet azt mondani hogy de ott volt rajta csak eltüntették , mert az aranynak az a tulajdonsága hogy minden változtatás rajta nyomot hagy . ...
Innentől kezdve két érvsorozaton fogunk tovább menni , amik perdöntően pontos adatokat szolgáltatnak . Két olyan érvcsoport van , amit a mai napig használnak , hivatalos részről . Mert ebben a kérdésben a tudomány mindig is a politika szolgálólánya volt , ez nem vita téma , ha bármilyen más kérdésben esetleg nem , akkor is a Szent Korona kérdésben a tudomány mindig , ... elvtelen szolgálólánya volt és maradt , ... a politikának . Ez azt jelenti hogy mai napig használják hivatalos kiadványokban , de tananyagban is , - tehát gyerekeinket unokáinkat is fertőzik vele - , két olyan érvelést ami , .... , ...mindakettőnek azonos a konklúziója , az pedig úgy hangzik hogy: Szent István nem viselhette a Szent Koronát .
Namost ennek az egyik érve az több mint 200 éve már egészen konkrét cáfolatot kapott , - de ők abban bíznak hogy mi nem olvassuk a 200 évvel ezelőtti írásokat és nem értesülünk arról hogy ez már réges régen túlhaladott - . Tehát az érvelés alapja az hogy a koronázási paláston " Szent István királyunknak egyetlen és hiteles ábrázolásán , nyitott korona van , szemmel láthatóan nem a Magyar Szent Korona , tehát ez azt jelenti hogy Szent István korában még nyitott korona volt a királyi korona" ... Namost ez halmazati bűneset , ... először is : " egyetlen és hiteles ábrázolása Szent Istvánnak ..." ...
... innen ez teljesen újra van hímezve , illetve az amit a kezében tart / az országalma / vagyis nem tart hanem dekázik vele , ez egy teljesen új dolog , ... ennek semmi köze nincs országalmához , vagy ahhoz hogy , ... magyar király csak igy tudta viselni az országalmát . ...
A koronának a formája elárulja hogy egyáltalán milyen szellemiségű ez a palást , ami tudjuk hogy nem királyi palástnak készült , nem koronázási palástnak , hanem miseruha volt . ...
Namost ennek a miseruhának a koronája , mindegyik esetben , de nemcsak annak a figurának az esetében akit Szent Istvánnak nevezünk , ... mindegyiknek ilyen típusú a koronája , ez Szent István kortársa , III. Ottó , ... ez egy nagyon ismert reprodukció , ezen pontosan ez a korona stilizálás van , ...
... ez pedig a Speyer-i , ott eltemetett Száli dinasztiának valamelyik ... Henrik ( IX.) , és annak a felesége , ... ugyanez a koronatípus . ...Ez egy elvi korona , ilyen szögletes koronát nem viseltek ... nyilvánvaló hogy nem így nézett ki a koronájuk , ... honnan lehet tudni ? ; ... - onnan hogy ugyanott volt kiállítva ahol a halotti koronájuk , ... nekik is vannak halotti koronáik , ... innen lehet tudni hogy a halotti koronák ügyében nekünk mekkorát lódítanak . ...
Tovább menve , több mint 200 éve már megoldott kérdés , ... tágítva a horizontot és viszonylag tág körből venni az analógiákat , ...
Annak idején Katona István kiváló történésze az 1700-as évek végének , ő már leírta , ... ennek semmi köze nincs magyar királyok bármikori koronájához .
Mit gondolunk ez milyen koronázási palást? ; ...
... - állatküzdelmi jelenet , egy szkíta anyagba nyugodtan belefér , ... és akkor , ... Ez a Német - Római császári koronázási palást , ... itt csak egyet lehet kérdezni ? ; ... - honnan loptátok gazemberek ? ; ... - erre jön a válasz : hogy X, Y , lehetőleg abban a bizonyos 300 évben uralkodott valamilyen keleti uralkodó , ajándékba adta , valakinek , aki lehetőleg Nagy Károlyhoz kapcsolódjon , mert ha már fiktív akkor legyen fiktív , ... elképesztő arcátlanság , ... hogy ennek mi köze van a Német-Római császársághoz ? ; ... - hihetetlen , ma is kiállítási tárgy ! Bécsben , ... mi köze van ennek a Német-Római császársághoz ? ; ... - Úgy mint az Atilla kardnak , amit ők természetesen , Nagy Károly kardjának tartanak , ... arról azért már kimutatták , - bár k ezt nem fogadják el - , hogy ez egy honfoglaló magyar vezérnek volt a kardja , valószínűleg egy magas rangúnak , ... De mindenesetre nem szivárog ám át , itt egy sűrű drótsövény van a nyugati határunkon , ... nem mennek át az információk !
Mindenesetre azért jegyezzük meg , hogyha kinagyítjuk , ... akkor , ...
... hoppá , ... ezek csillagképek , ez bizony képírás a javából , de mit tud erről egy német leolvasni ? ; ... Ez egy nyelven szól , de ez se nem német , se nem római , ... ez egy rejtett kincs , ... amit ideje lenne felfedezni !
Ugyanis ez ha koronázási palást volt , márpedig ez biztosan nem miseruhának készült , ... hát akkor ha körűlnézünk hogy Európában hol volt szkítautód király ? ; ... - ahol az egész műveltség , az állatküzdelmi jeleneteket , végig középvonalban őrizte , egészen a reformáció koráig , ahol megjelenik már festett kazettás menyezeteken . Lehet hogy ilyen van Nagy Romániában , de ha van az csak Erdély területén , ... tehát itt nincs olyan sok szkítautód uralkodó Európában . Na és ha valaki nem az , akkor a Német - Római császár nem az .
Ezt azért kellett itt bemutatni , mert a palásttal nagyon sok a probléma .
Tovább menve a névvel fogunk foglalkozni . ... a felirattal , azzal hogy Stephanus Rex sincs rendben minden , ... a nevéből hiányzik a T betű , ...
De még annyit , hogy a paláston ábrázolt két kéz ujjainak száma nem egyforma és egyébként is furcsaságok vannak itt , ... ordít hogy másodlagos a hímzés , -
Na most jönnek az igazán izgalmas dolgok , ... A ' 80 -vanas évek során volt egy kiállítás a Nemzeti múzeumban , ahol kiállították a koronázási palást pauszra másolt rajzát .
... Ez van ott , ... ez nem Stephanus , ... ők / akik készítették a másolatot / pontosan tudják hoy ez nem Stephanus , ... A következő lépés megint ott a szakemberek területén jött elő , ... ezt mivel magyarázzátok ? ; ... - elfelejtettek egy T betűt , ... hát hülye vagy a mellette lévőben ott van , ....
... a mellette lévő az valóban Stephanus , csak az a mártír , a protomártír Stephanus , ... tehát iszonyú peche van a hamisítóknak mert mindjárt ott van mellette , ... ez csak akkor látszik ha úgy van megvilágítva . ... A magyarázat az volt hogy a palástot azért nem vitték át a parlamentbe mert ott túl sok a fény és ez árt a palástnak - tényleg árt - , ebből a szempontból leginkább . ...
Van még egy korona tanunk , ez pedig egy palást másolat , ...
... ez pedig Pannonhalmán van és ez pedig nem hímzés , hanem selyemfestés , ... itt sincs T betű , ezt egyáltalán nem mutogatják - és rengeteget vitatkoztak rajta hogy ez minek készült - , ez egy külön kegy volt hogy le lehetett fényképezni - és előhozták , mert egyébként nincs elő . Egyértelmű hogy ez volt az előrajza annak hogy hogy csinálhatnak egy más feliratból , legalább Sephanus-t . Miből csinálták a Sephanus-t , ... ha kiemelem ezt a feliratrészt , ...
... namost adva van hogy ez már erősen újrahímzet és valaminek a nyomai vannak ami már nincs jelen , ...
Mi van felírva ? ... Szent SEBALDUS mártír szent ,
... teljesen egyértelmű , ... mostmár egyértelmű hogy a szent nyomán is el lehet indulni . Sebaldusnak Köln / Nürnberg ? / volt a nagytiszteleti helye , nálunk szinte nyomtalanul nem létezik , nincs jelen . Sebaldus a Német -Római Birodalom házi szentje ,... Jól lehet érezni hogy ezért nem kaphat elég fényt , pedig hát ez teljesen egyértelmű , ...
Mi volt erről az állítás ? ... az hogy Szent István királyunknak egyetlen és hiteles képmása , ... ebből semmi sem igaz .
A koronázási paláston ábrázolt Gizella az nem nő hanem férfi , ugyanis szakálla van , ...
A hátsó rész az a másik ilyen érvelésnek az alapja , ez pedig : ... nem viselhette Szent István a koronát , miért ? , mert hátul ott van egy bizánci császár akinek az uralkodása 1071-ben kezdődött és Szent István meghalt 1038-ban , tehát akkor beláthatják hogy nem lehetett Szent István koronája , ... na igen , ...
Most akkor nézzük , Michael , ... a rómaiak Krisztusban hívő császára , ... ha úgy akarjuk akkor Dukásznak olvasható , ...
... igenám de mellette ot van egy Geobitzász nevezetű úr , akit azonnal Gézával azonosítunk , ... milyen alapon ? , ... soha nem írták le Bizáncban a Géza nevet , ... soha , ... mégcsak nem is hasonlít rá az az írásmód , ahogy leírták , ... Annak idején Moravcsik Gyula összegyűjtötte hogy hogyan írták le , - aki nagytudású bizantinológus volt - , meg is írja hogy Gejzának , Játszának ,... Jesszének is , ... ez is benne van a pakliban csak éppen a Geobitzász nincs benne . ... Holler László ezt a kérdést is firtatta : ... mint tudjuk Geobitzásznak soha nem nevezték , és akkor ő szépen felsorolja egyenként a Géza elnevezést , hogy hogyan írták le a bizánci diplomáciában , ... Ha elolvassuk a " Geobitzász pistos krales tourkias " - t akkor az azt mondja hogy a pistos jelző az a görög nyelvben egy furcsa kettős jelentést hordoz , lehet úgy is mondani hogy biztos , ... tehát hűségest jelent , de jelent hívőt is , ... Tehát itt aszerint hogy ki fogja olvasni , hívő , tehát hithű keresztény , de úgy is hogy hűséges , ... Na kihez hűséges ? ... hát a nagy testvérhez , ... Tehát ez annak a jelzése hogy én adom néked a koronát , ha te elfogadod , azzal elismerted hogy hűséges alattvalóm vagy . ... Na ebből egy hang se igaz , ... ez azt jelenti hogy tényleg ez a szöveg van ott , csak se a Geobitzász nem eredeti , sem nem Gézát jelent , sem Dukász Mihály nem eredeti , és ugyanakkor pedig , ...
... és akkor az első dolog ami , hát , ... koronát akkor küldünk amikor a felsőrendűségünket akarjuk jelezni , ...
... és az analóg példa hogy fölteszi a felettesének a képmását a saját fejdíszére , amit nevezhetünk , koronának , süvegnek , fejdísznek , és így tovább, ... de sohase a tarkóra , ... Ha én tényleg főséget akarok jelezni akkor bárhová tehetem , de a tarkóra nem ! ... azért mert ezt látni kell a világnak és nem azért hogy dicsőségét hirdesse Dukász Mihálynak , ... máskülönben ennél rongyabb , senkiházibb , császár nem is volt a Bizánci Birodalomban . Annyira gyengekezű volt , de annyira hogy teljesen lerongyolódott Bizánc alatta , arról nem is szólva hogy jöttek be mint a hangyák a szeldzsuk törökök Anatóliába . Az 1071-es dátum az a bizonyos Manzikerti csatának az éve , ez volt az a döntő veresége a bizánci hadseregnek ami után nem lehetett föltartóztatni a törököket , tehát onnan kezdve árasztották el Kisázsiát , addig nem volt ott török , majd onnan tovább terjedve a balkáni részre , egészen Budáig meg azon még túl , ... Érsekújvárig . Tehát 1071 , ... és 1541 -ben elesik Buda , tehát 500 év alatt mint egy rákos daganat , úgy dagad , ... először még szeldzsuk , de utána majd az oszmán válik hangadóvá , ... az már rákos daganat . Az oszmán első dolga volt , magát a szeldzsukot leigázni és kiiktatni . Ezeket azért jó tudni mert az alapkérdésig másként nem jutunk el .
Azon filózunk hogy a kép nem fér bele a foglalatba , de az lenne az igazi baj ha belefért volna , mert mit keres ott hátul egy feljebbvaló , ... semmit nyilvánvaló ... ez az alapkérdés , ... ezek csak analógiák .
Továbbmenve , ... döntően fontos dolgok jönnek , ... döbbenetes , ... és ez az egy felvétel elég volt ahhoz hogy egy lavina elinduljon
... ez az egy felvétel elárulja hogy nem lehet eredeti , miért ? , ... mert itt van a foglalata és nem éri el . Lantos Béla aranyműves mondta ki , Csomor Lajos a jegyzője volt ennek a csoportnak . ... Mindenesetre ennek a felvételnek döntő szerepe van abban hogy elindult egy olyan korona vizsgálat , amely föltesz kérdéseket .
A kérdés : Lehet-e eredetinek tekinteni egy olyan zománcképet amelyik alul 26%-ával az eredeti magasságnak -ami mérhető - túlnyúlik a foglalatán , felül pedig el sem éri a foglalatot . ... Ha valaki ezek ellenére állít folyamatosan megtévesztő gondolatsorokat , hát akkor , ... ez már a brigantizmus kategóriája .
Továbbmenve , ez is Német Zsolt könyvéből , ...
... pontosan mutatja hogy nem éri el a foglalatot , amelynek rá kéne hajolnia , ... ez A művészettörténeti értesítőben is megjelent , ami a hazai legrangosabb művészettörténeti lap .
A felirat botrányos , ... nagyon hülyének néznek bennünket , ... ez már több mint fölháborító , ... Mi az hogy az eredeti foglalat előtt van ? ; ... ha eredeti a foglalat , akkor miért nem benne van ? ... ezek már a debilitás netovábbja . ... Ugyanakkor mi az hogy: javított másodlagos elhelyezése ? ... hogy lehet egy zománcképet amihez készül a foglalat , hogy lehet javítani egy másodlagos elhelyezéssel ? ... hihetetlen egyszerűen az a mérték ahogyan lenéznek bennünket és aljasul hazudnak a szemünkbe . ...Erre szokták mondani hogy nem kellene ilyen erősen fogalmazni . ... Dehát vannak dolgok amelyek éppen azért mert nem használunk elég erős kifejezést úgy tűnnek hogy bagatellizálhatók . ...
Namost ha egy nemzet a legszentebb ügyét bagatellizálja akkor megérdemel még minimum három Trianont . Jelenleg belső Trianon van és még működik .
Mert ugyanaz az érdek szolgálja ma is ezt a hazudozást , illetve ez a hazudozás szolgálja az érdeket , mert ezek kölcsönviszonyban vannak , mint amilyen a legszebb Habsburg időkben , amikor Habsburg zsarnokság volt Magyarországon , és nem is volt önálló Nagyarország , tehát a ' 48- '49 - es szabadságharctól a ' 67-es kiegyezésig nem volt Magyarország .
Most egy olyan kérdés jön , amit Bradák Károly vetett fel : Van - e annak valami nyoma hogy amikor a képcsere nem történt meg , akkor milyen volt a Magyar Szent Koronának a hátulsó orom lemeze ? ; ... - és kiderül hogy persze hogy van , 1608-ban az őrült Rudolfot , a kedves testvérbáttyát , a kicsit kevésbé őrült a II. Mátyás lemondtatja katonai puccsal és visszahozza a Magyar Szent Koronát , Prágából . De mit keresett a Magyar Szent Korona Prágában ? ; ... - a törvény szigorú tiltása ellenére , kivitte az országból , őt abszolút nem érdekelte , ... na és ? , ... elvitte Prágába , ez volt az őrült Rudolf . ... A lemondtatását követően a testvére Mátyás , emlékérmet veretett , és ennek több változata maradt fönn . Itt hármat mutatunk be közülük , mind a három konkrét képek alapján , ...
Lehet látni , alul ,felül van két gyöngysor , ... ez végigfut , ...
... és hátsó oromzati kép fölötte indul el , ... magyarán 1608-ban még Dukász képe nem volt rajta a Szent Koronán .
A következő , ami nem ugyanaz , ... csak ebből a szériából való , ... itt még pontosabban látszik , ...
A harmadik ugyanebből a szériából , ott viszont rajta vannak , csak itt már olyan élesen nem lehet az indulást látni , mert úgy fordítja az arcot hogy majdnem félprofilból .
Már majdnemhogy eltussolt kérdéssé válik , ... itt a csüngők a hangsúlyosak . Ebből adódik egy nagyon fontos felismerés , mégpedig a csüngők azok nem állandó elemei a Szent Koronának , hanem változó elemei . Bármilyen furcsán hangzik , pontosan tudjuk hogy az eredeti Szent Koronán csak öt volt csüngőből . Kettőnek eredeti a szerelési módja , mindkét oldalt és van egy hátul ami ugyanilyen , tehát eredtileg öt volt . Ehhez különböző módokon járult hozzá két- két további csüngő elem , a további két oldalt , és így lett belőle jelenleg kilenc . Révai Péter koronaőr , már kilencet ír le , de olyan a szövege hogy amikor ábrázolták ezt , illusztrációt készített egy Wolfgang Kilián nevezetű grafikus , akkor ő félre értette és kilencet - kilencet rakott mindkét oldalra , ... egy darabig még ezt hurcolta magával , mivel nem volt nézhető , nem volt vizsgálható a korona , beavató korona lévén , .... Minden valószínűség szerint a jelenlegi csüngők nem eredetiek , ... nagy valószínűség szerint úgy mint a Dukász , vagy a Nagy Konstantin képen a csüngőkön gyöngysor volt , ... a gyöngy volt a szigetelés módja .
A három hátsó képpel kapcsolatban olyan kérdések merülnek fel hogy : ... tudniillik van egy olyan esetünk amikor annak a valószínűsége nő meg hogy eredetileg nem jelölték meg hogy melyik hova kerüljön , ...
Ez egy Franz Bock-nak a vizsgálata nyomán keletkezett és ez a vizsgálatsorozat akkor még nem fénykép alapján rögzített , de nagyon nagy pontossággal történt , ezt a szakma minden árnyalata elismeri hogy ezek hiteles ábrázolások . ... Ez azt jelenti hogy ezeknek a foglalata jelzi azt hogy bizony bolygatottak . Tehát azt jelenti hogy valószínűleg nem az első menetben derült ki , hogy hová melyiket teszik , ... nem volt egészen alaptalan az előbbi javallat amely a rajzon látható . Nemcsak a csüngők száma változhatott , a kereszt állása is változhatott , ... mert az ábrázolásokon ez követhető , ...
Ez a ugyanabban a közlésben van , ez 1857-ben jelent meg , a levert szabadságharc után , ... - teljesen szabad préda a Szent Korona - , ...
... minden részén fölperemezett , aki már peremezett már lyukat , az tudja hogy minnél közelebb van egy körhöz annál könnyeb , tehát ok nélkül nem fog egy körte alakot kialakítani mert az már nagyon nehéz , ... annak a fölperemezése .
... ennek a külső perem e fölperemezett , belül pedig átfúrták és belebarmoltak , ... mélyen , ...kitördelték ,
... a hátában lévő tábla alakú aranylemezhez amiről lejön a foglalat , ami persze nem éri el őt , ... a lényeg az hogy itt valaki belebarmolt , ... A kérdés az hogy hogy miért teszik ezt a belebarmolást régi időre ? Holott '57-ben , tíz évvel az utolsó királykoromázás előtt , ... '67-ben volt a kiegyezés -mint tudjuk - , és akkor koronázták meg magyar királlyá Ferenc Józsefet , - addig ő nem volt magyar király - , ő osztrák császár volt , ... egyáltalán nem volt Magyar Királyság sem . Tehát ez azt jelenti hogy ez csak '57 után keletkezhetett , tehát van egy un. terminus postem , ... tehát bizony Ferenc József alatt . Elképzelhető hogy a koronázásra , de perdöntő jelentőségű volna az 1880 -ban folytatott Ipolyi Arnold által vezetett kutatásoknak . Arról KB. 24 db. kiváló minőségű fotó készült , ... ezeket a Nemzeti Múzeum emeletre vezető lépcsőjének két oldalán kiállították , ...kb. A2-es méretre kinagyítva , .... És hát ott még nem sejthettük hogy mennyi hazugságot kellene , ... valamilyen módon feltárni , és ezért ilyen szemmel még , ... alaposabban nem nézte meg . Ugyanis perdöntő jelentőségű lenne hogy 1880-ban melyik állapotot látta , ezt a mait , vagy azt amit '57-ben Bock rögzített . Mert vannak rá indikációk , ... - rossz minőségű felvételeken ugyan - , de még a Bock által jelzett állapot volt . ... Tehát ezt 1916-ban ,tehát az utolsó királykoronázásra barmolták el . Ennek pedig az volt a lényege hogy itt is átfúrták . Oldalról fúrták át , - ez pedig halálos bűn - , mert így csak a keresztpánton megy át , de a képet sértetlenül hagyja , mögötte ugyanis ott van Szt. Tamás apostol képe , ... ez a kettő / furat / pedig keményen belemegy , tehát átfúrja . ...
... ez Csomor Lajos rajza , és nagyon pontosan jelzi hogy ha én itt megerősítem , akkor ez nem rögzíteni fogja , a Dukász képet hanem a mögötte lévő keresztpántott hozzárántja , ( tehát lesz belőle egy ilyen simléderes sapka , ) ... az egészet meghúzza hátrafelé ,...
... ezt már Bradár Károly kimutatta , ...hogy ez nem korábbi , hanem későbbi a következő rajzon ábrázoltaknál , ...
... ami jelzi hogy átment a fúrás Tamás apostolon , é amikor kiemelték abból az eredeti kasznijából , ebből az üvegkalitkából , amikor átszállították a parlamentbe , akkor lehetett látni hogy ilyen por hull le amikor kiemelte a fehér kesztyűvel Tót Endre muzeológus , tehát kiemelte és úgy hullott belőle a por , ... dehát ez egy légmentesen zárt üvegkalitka volt , ... nyilvánvalóan nem por volt , az az átfúrt Tamás zománcképnek a folyamatosan porló anyaga , ... azért mert nem állt meg a pusztulása , és minden megmozgatásnál pusztul , ...
Ha éles a furat sorja , az azt jelenti hogy soha sem volt benne szögecs , ... és ez éles sorja , végig . ... Na most ez a nyugati kultúra , amikor nekünk megmutatja , ... ez nem bocsánatos bűn . Akármilyen későre datálják , a felső koronarészt , hát akkor is , ... visszaszámolva 7,5 - 8 évszázad , ... hogy lehet egy ilyen zománcműbe , - amit egyébként nem lehet restaurálni - , ... hogy lehet ebbe belebarmolni ? ; ... Mégha nemis a szentség vonalán , hanem egyszerűen egy műtárgy vonalán , ... nekik ennyit ér a mi műveltségünk !
Csak hogy érzékeljük , ... és akkor megintcsak Bradár Károlynak volt zseniális felismerése , ... hogy tudniillik az igazán nehéz megoldás olyan esetekben amikor vissza kell hozni a kart , mert valamit a test közegén belül még tartania kell , ... hogy oldja meg hogy ilyen kis felületen , mikor nyilvánvalóan a látványban adott arányokhoz nem tarthatjuk magunkat , mert ilyen kis felületen ez megoldhatatlan . ...
Itt jön egy olyan megoldás ami a laprugónak megfelelő , ... ha rekeszzománcba letettek valaha remekművet , ez messze és toronymagasan fölötte van annak amit Bizáncban bármikor csináltak .
Már ezeknek alapján rögtön alá lehet írni hogy nem készülhetett Bizáncban .
... láttam valamit , meg hallottam harangozni , ezek meg , ... valami miatt jó ez a spirál . ... megkísérli , nem jön be neki , ... mit csinál ? ...
... eltöri a kart , ... kész , ennyi . Szemmel láthatóan nem mestere a szakmának , nem érti hogy miről van szó , és ez még a jobbik eset .
És akkor Geobitzász , ... ez karikatúra , ... tehát egy biztos ez nem lehet az ő karja , ... ez teljesen kizárt . ... ha valaki azt mondja hogy ez ugyanabban a műhelyben készült , ... Ez már olyan foka a hozzá nemértésnek hogy , ... Ez viszont még mindig eltörpül amellett amit Dukász produkál , ...
Bradár Károly felismerése szerint a kérdésben a döntő szót a viselettörténet fogja kimondani . Ennek a kérdése , nagyon egyszerűen megválaszolható , ugyanis megnézzük hogy a Bizánci császárt milyen öltözékben ábrázolták . Összegyűjtötte , ...ez egy vastag kötet , ... mindegyiken megnézte az öltözékeket és elolvasta az idevonatkozó szakirodalmat , ... Kiderült hogy összesen kétféle öltözéke volt a Bizánci császároknak és az egyik az a hadiöltözék volt , és van a hétköznapi öltözékek amiből rengeteg volt . Ami a kellemetlen a dologban hogy egyszerűen nincs ilyen öltözék /ami Geobitzászon van / , ... ebben az összeállításban Bizánci császár soha nem viselt ilyen öltözéket , de még az alattvalója sem , " Geobitzas pistos krales tourkias " , a három uralkodó közül egyen sincs hiteles , igazolható , bizánci öltözék .
Ezek után akkor legalább arra kíváncsi vagyok hogy milyen volt ez az öltözék ? A jelmeztervezők szerint az ábrázolt képeken a bizánci császárokon lévő ruhák nem ruhák , hát micsodák ? ... kitöltött felületek . Kialakítottak egy felületet és azt kitöltötték , ... azzal amit a hiteles képeken láttak , ...tehát szív motívummal és még azokkal a motívumokkal amit talál , ... semmiféle hiteles és eredeti öltözék , nem is öltözék , térkitöltés , pontosabban felületkitöltés . Ezért van hogy ezeket egyszerűen nem lehet rekonstruálni . ...
Ha nem fér bele ez a Dukász kép és ráadásul ez egy késői , - csak 1784 és '90 között kerülhetett fel a koronára - , nincs más , ... na de ha egyszer itt Szűz Mária képe helyett , ... egy hamis , tehát egy újonnan készített képet tesznek , akkor miért nem tudják megoldani hogy az beleférjen a foglalatba ? ; ... miért ? , ... mert nem ide készítették , ... pontosan tudták ha egy Dukász képet fel akarnak tenni a Magyar Szent Koronára azt nem tehetik ide hátra , annak elől van a helye , és lehet látni a kifoglalás szándékát a Pantokrátor kép foglalatán , természetesen oda méretezték , ... De miután vissza kellet adni a koronát , ... mert a nemesi felkelés már lovon volt , tehát ez azt jelenti hogy pillanatok alatt elözönlötték volna Bécset , ... ez azt jelentette hogy sebtiben kellett intézkedni , ... Már halálos ágyon feküdt II. József amikor intézkedett hogy adják vissza a koronát , ... Na jó , de úgy nem lehetett visszaadni , már a Szent Szűz Anya képe le volt szerelve róla , és hogy miért pont azt és miért pont úgy , ... Enélkül viszont nem lehetett visszaadni mert ezt minden országlakos ismerte , ...
Tehát elől nem lehetett változtatást végrehajtani , tehát csak hátul lehetett , és hátul pedig , mit tesz Isten , ... nem fért bele a foglalatba , nem fért bele , tehát nem volt más megoldás , ... Viszont a Szent Szűz Anya képe már elkelt , ... vannak jelzéseink hogy megtalálható , ... de akkor mikor sor került a visszaszolgáltatásra , már biztosan nem volt elérhető állapotban . ... A nagy kérdés hogy ha beillesztjük a Pantokrátor helyére a Dukász képet az belefér vagy nem ?
És kiderül hogy jóval nagyobb a Pntokrátor kép , namost itt volt a nagy ötlete Német Zsoltnak , azt mondja hogy egészítsük ki olyanra amilyen a Pantokrátor kép , ... kiderül hogy a Dukász kép körbe van vágva , ... és túl közel esik a széléhez , ...
Ha ezt beletesszük , hézagtalanul illik bele , ... ez egy kiváló felismerés volt , nyugodtan mondhatjuk ennek a valószínűsége nagyon erősen megnőtt .
Utolsó olyan megjegyzés , amit mereven visszautasít a mai akadémikus szakma . Ugyanis Révai Péter mikor erről a képről beszél akkor , almát tartó Üdvözítőnk , ...
Ez egyébként a szokásos kéztartása , a gyűrűs ujj a Napé , a hüvejk ujj pedig a Vénuszé , itt egy Nap és Vénusz tulajdonság találkozik , ... a Nap tulajdonság az az igazság napja , de az nem fog önkéntes áldozatot hozni a bűnösökért , ahhoz a Vénusz tulajdonsággal kell párosulnia , és akkor jelenik meg a szeretet olyan fokon , ... egy kiegyenlítő típusú szeretet , ami aztán az áldozat révén kibékíti az Atyát a bűnös emberiséggel . Ez egy nagyon fontos kérdés , tehát hogy nem pusztán a Nap tulajdonság jelenik meg , hanem a Nap és a Vénusz tulajdonsága együtt . Na ez az amit mereven visszautasít az akadémikus szakma , ...
Ez nyilvánvalóan csak almát tartó Üdvözítőnknek írható le , ... erre mondják hogy ennek nincs analógiája .
Igen ez egy típusa az Üdvözítőnek , tehát a Világon uralkodó Krisztusnak , amikor a Világot tartja igy a kezében , mert a megváltás a Világ érdekében történik , nem azért mert , nem volt más elfoglaltsága , ... Tehát a Világ az akinek az érdekében , ... Világ megváltója , és ezért van ez a Naptulajdonságnak és a Vénuszénak az együttesébe befoglalva .
Ez Grúziában van Tbilisziben , az un. Aranyteremben , a Nemzeti Múzeumban , miután nekik nincs Szent Koronájuk , soha nem is volt , ez a Khakuli Triptichon , ... közzétették a Panoráma című tv. műsorban hogy megtalálták , a Szent Korona Szűz Mária képét , a Khakuli Triptichon-on , ... namost hol ? ... hosszan kerestük , valahol itt van , ... innen aztán végképp nem lehet megtalálni , ...
... egy abszolút jelentéktelen pontján , ...
... erről van szó , ... ez egy megcsonkított kép , durván belevágtak egy feliratba , .... ez a Teotokos felírat , ebben az elején nem tau /Τ, τ /, hanem théta / Θ , θ /van ... a grúziai albumokban ennek ott van a pontos másolata , a felírat is ott van , ez az Angyali üdvözlet a kertben , ... ez egy típusa Az angyali üdvözleteknek , ... ez a felirat egy maradék része , ...
az oχε χαιρετισμός a mai napig is az Üdvözlégy , ... vagy üdvözöltetés , ...
...és hogy mennyire nyilvánvaló , ugyanezen a Khakuli Triptichon egy másik részen , ott van Szűz Mária képe , ... a felirattal jól olvashatóan , ... Teljesen egyértelmű hogy itt az Angyali Üdvözletről van szó , semmi köze nincs az ívelt határvonalhoz , ez egy megkurtított , másodlagos felhasználású kép . Még ugyanebben az Arany Kamrában , bár nem a Khakuli Triptichon-on , de ott van , ...
A Szűz Anyához való viszony , egyáltalán milyen volt hátul a Szűz Anya ? ; ... - azt hogy van viszony azt már II. Ulászló érmein lehet látni , ...
... ott Szt. László és a Szűz Anya kapcsolata , ... itt amit mi hétköznapi értelemben fejtegetünk , ... alabárd , ... tudvalevő hogy Szt. László a Szűz Anyának a legnagyobb védelmezője volt , ... itt nyilvánvaló hogy egy képi beszédről van szó , ... ebből is egy sorozat van , ...
Késői barokk kori képek , ... van egy olyan csoportja a képeknek amelyik még 1784 előtt készült , ... ez egy nagyon fontos csoport mert ha felfedezem a hátnézetét a koronának , azt hitelesnek kell elfogadnom . ... Adva van Johann Lucas Kracker képe Egerben a Székesegyházban , ...jól látható korona felajánlás , ...
... itt már , ... ez egyértelműen a Szűz Anya képe , ... onnan lehet tudni hogy ez kék , kék , belátható , ugye ? ...
... de ez itten meg egy pártázat , ... vigyázni kell mert ez az öncsalásnak hihetetlen példáival találkozunk .
És akkor látja az ember hogy ez a kék jelenik meg ott , ... ez pedig Mária Teréziának egy kevésbé ismert ábrázolása , ... - ez a kép számomra nem igazán meggyőző ! -
Van Zágrábban egy olyan Szt. István mellszobor , aminek egész pontosan tudjuk a dátumát , ... 1635 , ...
... itt kétségkívül a Szűz Anya képe van , ... de egy biztos ennek mint koronaépítménynek semmi köze nincs a Magyar Szent Koronához . Ez megint az önáltatásnak egy tipikus példája , az apostolok , Szt. Péter , stb. elhelyezkedését illetően , ... annyira azért mégiscsak jó hogy benne van a köztudatban hogy a Szent Koronán elől a Pantokrátor Krisztus , hátul a Szűz Anya van , ezt semmilyen más koronáról nem lehetett lenézni .
Ez a bejegyzés , inkább egy jegyzet a Pap Gábor előadása nyomán , amit muszály volt megtennem mint egy feljegyzést a saját okulásomra és ha valaki olvassa akkor az neki is hasznára lehet , aki pedig nem az tegyen a saját hite szerint . Ez az első rész a 3.36.-ig
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése