SZENT CSILLAG , angyali koronánk
Az előző posztban taglalt vázlatok az osztrák sógorságról csak részletek , ezt ennyivel nem lehet elintézni , mert nem elég csak beszélni róla , tenni is kell ellene - mármint a mostanáig tartó hatás ellen - , ezért ezt bővebben szándékozom kifejteni , - miután olvasatam - , Grandpierre K. Endre : Történelmünk központi titkai , - alapján .
Előzetesben Grandpierre K. Endréről , ( 1916 - 2003 ) , magyar író, költő, gondolkodó és magyarságkutató.
A magyarságkutatás témájában publikált munkáit a fősodorbeli magyar történettudomány képviselői nem fogadták el. Milyen alapon ? ; ... - érvek és bizonyítékok nélkül , csak úgy , ... Történészi munkásságát bírálja Paksa Rudolf ( 1981 - ) , fiatal kutató az M.T.A. Bölcsészettudományi Kutatóközpont Történettudományi Intézetének tudományos segédmunkatársa , Az ELTE BTK Új- és Jelenkori Magyar Történelem szakirányán doktorált 2012-ben. ... elgondolkodtató hogy ő mennyire kompetens ? ... , a politikai színezetet is beleszámítva , ... ennek fényében kell olvasni az alábbiakat !
Történészi munkásságának eredménye, hogy közvetlenül László Gyula 1978-as „kettős honfoglalás” elmélete után tette közzé a Tárih-i-Üngürüsz ismertetését (1979-ben). A művet az 1860-as években Vámbéry Ármin és Budenz József is ismertette és az 1960-as években Törökországban török nyelven Hazai György több írást is publikált a műről. Grandpierre K. Endre érdeme, hogy a krónika magyar nyelven is elérhetővé vált, hiszen ő küzdötte ki ezt a minisztériummal folytatott levelezésével és nagy hatású tanulmányával. Az 1970-es években felhívta a figyelmet arra is, hogy a közismerttől egészen eltérő csodaszarvas-történet található a krónikában.
Költőként kezdte pályáját, 1956-os forradalom alatt Magamról című költeménye elhangzott az angol BBC rádióban, a Fogadalom című versét pedig beolvasták a Magyar Rádióban.
Hirdette, hogy az igazsághoz való jog minden más jognál alapvetőbb. Kapcsolatban állt Oláh Imrével, Orbán Dezsővel, és sok más magyar őstörténésszel, mégis önmagára utalva, önállóan, egymagában dolgozott. Munkássága évtizedei alatt megalkotta a Magyarság központi titkai, a Magyar ősidők csodálatos mondái, és a Magyarok titkos története sorozatokat, amelyeket igyekezett a magyarság fontos útmutatóinak rangjára emelni a széles köztudatban.
Részt vett a „Collective Consciousness” (Közösségi tudati erőterek) nemzetközi kutatócsoport munkájában, amelynek a Nobel-díjas Ilya Prigogine is tagja volt. Ennek keretében részletes kutatási tervet dolgozott ki a kozmikus és közösségi erőterek szerepének vizsgálatára az élet, a tudat és az ember kialakulásában és evolúciójában (Kutatási Terv, 1996), amelynek egy része angol nyelvű szakfolyóiratban is napvilágot látott.
1995. november 14-én kezdődött Grandpierre K. Endre Magyar Történelmi Őstudományi Akadémia című, Alapismeretek a magyar történelemhez alcímű előadássorozata , amely könyvalakban is megjelent . A célja: bizonyítékokkal alátámasztott és a magyar őstörténet hamisítóinak hatásától mentes ismeretek terjesztése abban a szellemben, hogy önmagunkat csak nemzetünk megismerése által ismerhetjük meg.
A könyvből az is kiderül, hogy több, mint ezer éve nem tudtunk hathatós választ adni a magyarságot érő csapásokra. Fény derül arra a tankönyvekből, köztudatból hiányzó tényre, hogy a bennünket érő fő csapás nem katonai, hanem annál sokkal súlyosabb természetű. Ideje felismernünk, hogy a magyarság sorsát megroppantó erő rendkívül hatékony, egyfajta történelmi csodafegyver, amely kettős természetű: egyrészt titkos, másrészt a szellemi síkon fejti ki hatását. A titkosság ... amíg fennáll, viselője büntetlenül és tetszőlegesen garázdálkodhat, áldozatai szinte teljesen védtelenek, akkor és ott csap le, ahol és amikor csak kénye-kedve úgy tartja.
. A szellemi síkon kifejtett hatás pedig felér egy agymosással. Ez ellen a titkos csodafegyver ellen kettős védelemre van szükség: leleplezésre és szellemi természetű védelemre. Ez a mű először tárja fel történelmünk központi titkait, leleplezve a csapás mibenlétét , ... Hogyan lehet egy agymosásból újjászületni? Hogyan lehet egy több, mint ezer éve tartó agymosás közben beindítani a szellemi megtisztulás folyamatát? Történelmünknek ez a legnagyobb kihívása. ... A globalizmus korában élünk, kirajzolódott előttünk egy „szép új világ”, az „új világrend”, az agymosott társadalom kora. Az emberiség évezredek óta nem találja az ellenszert , ... Grandpierre K. Endre könyve az első, amely választ ad a magyarság és az emberiség ezen évezredes, máig megoldatlan alapkérdéseire.
Amíg nincs megoldás, a baj egyre nő. Mindannyian tapasztalhatjuk ezt, ha legalábbis évtizedes léptékben gondoljuk végig a mai társadalmak változásait, a változások irányát. A mai világban magyarságunk, nemzeti önazonosságunk válságban van. Különösen a legrászorultabb korosztály, a fiatalság, amelynek egy jelentős része azt sem érti, miért kellene egyáltalán a nemzetre gondolnia. ... Önértékelésünk többnyire bajban van, éppen mert beépült gondolkodásunkba az a külvilág, amely valóban korlátozza döntéseinket, sőt, egész életvitelünket, világszemléletünket. Észrevétlenül épült be szervezetünkbe, amikor még kisgyermekek voltunk, felkészületlenek arra, hogy a modern világ szakértői által irányított manipuláció-rendszernek ellenálljunk. Olyan a helyzet, mint a betegségek esetében, amikor egy idegen életforma épül be a szervezetünkbe, egy baktérium vagy vírus, és elszaporodik.
Magyarországon összefonódik egyfelől az 1947-től 1989-ig fennálló rendszer
magánéletet és polgári kezdeményezéseket tudatosan szétverő és erőszakos ál-kollektivitást erőltető politikája, másfelől az anyagi javakra, a magánérdekek teljes
elszigetelődésére összpontosító privatizmus, belülről és kívülről egyszerre támadva magyarságunkat. Az eredmény: a társadalmi-közösségi értékektől való elfordulás. Így
hozták létre a magyarság társadalmi méretű talajvesztését, majd ezt rendkívüli mértékben
felerősítették a médiák közvetítette új orientációs normákkal, amelyek a hedonista-fogyasztói életvezetésben elért sikert minden más szempont fölé helyezik, és ennek révén
a társadalom túlnyomó részénél a folyamatos frusztráltság és értéktelenség érzését
alapozhatja meg (uo.).
Kereskedelmi televíziók uralják a köztudatot. Kereskedelmi, azaz üzleti célúak.
Néhány ember üzleti céljainak alárendelt milliók. Milliók, akik önként alárendelik
érzésvilágukat, gondolatvilágukat, és ennek következtében viselkedésüket, döntéseiket,
életüket és munkavégzésüket néhány általuk nem ismert személy üzleti céljainak.
Tízmillió élethez tartozó társadalmi köztudat néhány bankszámlatulajdonos nyilvánosan közzé nem tett szándékainak alárendelve. És ezek a szándékok, a jelek szerint
(lásd például a könyv Aggasztó világjelenségek c. szakaszát), nem éppen emberbarátiak.
Ellenkezőleg.
Szervezetünkben agyunk, idegrendszerünk gondoskodik a hírekről, közvetíti a
külvilágból beérkező jeleket, feldolgozza, döntést hoz és kiadja a cselekvésre vezető
utasítást. Agyunk, központi idegrendszerünk gondoskodik fennmaradásunkról és mindennapi döntéseinkről. A társadalomban az agynak a hírközlő szervek felelnek meg.
Ezek a hírközlő szervek néhány idegen ember tulajdonában vannak, akik valamilyen
okból nem elégszenek meg millióikkal, és akik a mi életünk rovására szándékoznak
bankszámláikat még kövérebbre hízlalni. Ez az Ön szervezete szintjén, kedves Olvasó,
annak felel meg, hogy értsük, miről van szó, hogy az Ön agya felett nem Ön rendelkezik,
hanem egy Ön által nem ismert, Önből hasznot húzó tulajdonos. Egy ilyen mértékben
meghasonlott szervezetnek vagyunk a sejtjei, és ilyen körülmények között kell nekünk
létrehoznunk önirányítási rendszerünket. Társadalmunk agyának idegen tulajdonosa,
ahogy ezt aggasztó világjelenségek egyre bővülő sora mutatja, a magyarság lealacsonyítására, önképünk meghamisítására törekszik. A fogyasztói társadalom szócsöveiben, a kereskedelmi médiákban a nemzeti lét leértékelése következetesen
érvényesül.
A jövő előjelet váltott: mára összeomlott az a pozitív és optimista világkép, amely
egészen a huszadik század hetvenes éveiig jellemezte kultúránkat (Urbán 2010). Külföldi
háttérerők (lásd a könyv Aggasztó világjelenségek c. szakaszát), titkosszolgálatok (lásd
Grandpierre K. 1993/2008; Drábik 2002) uszítják a mai Magyarországon egymás ellen
a különböző társadalmi rétegeket, nemzetiségeket (Mizsei 2011). Hazánkban az emberek
naponta átlagosan 4-5 órát nézik a televíziót, és rendelik alá életvitelüket a rovásukra
irányuló üzleti szempontoknak. Így nevelődik ki a fogyasztói társasalom tipikus alanya,
a fogyasztó, durvább, de gyakran használt szóval: a konzumidióta.
Érdemes tudni, hogy az életminőség-vizsgálatok szerint a modern társadalom által
kínált-erőltetett hedonista, fogyasztói lelkiállapot nem jár jobb életminőséggel, inkább
állandó elégedetlenséggel, hiszen a taposómalomban folyton szebb nőre, jobb fogyasztási cikkre kell cserélni a meguntat.
A mai magyarság túlnyomó része nem találja a helyét, nem tudja, mit tehetne azért,
hogy valóban hosszú távon képes legyen kiutat találni a fogyasztói világból. A fogyasztói
társadalomban egyre több ember két alapvető lehetőség közötti választásra kényszerül:
vagy elfogadja a külső társadalom roppant irányítórendszere által felajánlott
„lehetőségeket” az „önmegvalósításra”, és ezzel eladja az életét a mai hazug világnak,
vagy elutasítja, elítéli, anélkül, hogy a puszta elutasításon kívül bármilyen előremutató
gondolatot fel tudna mutatni. Üresjáratban kattog az emberi lélek, és, úgy tűnik, sehol
semmi remény, minden egyre rosszabb lesz. Az a lehetőség, hogy nekiálljon életét módszeresen feltérképezni és felépíteni, életképes választ adva a modern világnak, hogy a
maga módján hozzájáruljon a magyarság közös jövőjének építéséhez, az emberek többségében fel sem merül. Úgy tűnhet, teljes a levertség, a társadalom kutatói a modern
ember kiszolgáltatott páriává, beszélő munkaeszközzé válásáról beszélnek.
Cselekvőképtelenné fejlődött az emberiség. Vagy mégsem?
Ki kell lépnünk a modern nyugati társadalmak életét irányító szemléletből ahhoz,
hogy megtaláljuk a bajok gyökeres orvoslását. A bajok egyik gyökere a modern társadalom-felfogásban rejlik. A társadalom szó alkalmazása a nemzetekre ugyanis
lényeges szemléletmódosulást fejez ki a megelőző felfogáshoz képest. A társadalom szó
szótöve a társ, a társaság. ...
A társadalom céljai
felől teljes szabadságban dönthetnek azok, akik a társadalom feletti hatalmat gyakorolják. A társadalom nem magától jön létre, mert a társadalmi erők, vagyis manapság a
globalista háttérerők hozzák létre, ezek alakítják ki a céljaiknak legmegfelelőbb társadalmat, a nemzeti összetartozás nélküli fogyasztói társadalmat, amelynek alanyai, a fogyasztók, sorsuk valóban önálló alakításából agymosással kirekesztett páriák.
A nemzet szó szótöve viszont természetes leszármazás útján kialakult közösséget jelent. Ezért a nemzetben gondolkodás nem természetellenes, hanem szükségképpen,
legalábbis alapvetően, természetes gondolkodás. A nemzetben gondolkodás alapja a
Természet törvényei szerinti leszármazási rend. A nemzet a természetes leszármazási
rend alapján kialakult természetes közösségi egység.
... az ős-nemzeteknek, amelyeket a Természet erői
hoztak létre, természetadta sorsuk, létfeladatuk van a nagy Mindenségben. Ha a Természet nem vak, akkor nem véletlenül, nem vak erők által születtünk magyarnak. Magyar mivoltunk is a Természet, a Mindenség akaratát hordozza.
Érdemes meggondolni azt is, hogy a nemzet nemcsak a „külső”, helyesebben közös
világban éli életét, mert életének elsődleges színtere belső világunk. Aki kizárja belső
világából magyarságát, önmaga egyik legfontosabb lényegét zárja ki. Aki a fogyasztói
társadalmi berendezkedés hatásának enged, a nemzetet külsőként fogja fel, lelkilegszellemileg kizárja magából.
Ember voltunk együttérzést jelent minden emberrel. Minden ember élete bennünk él. Nagyszerű átélni az emberi sorsot, egymás életét. Erről szól a művészet, az erkölcs, a vallás. Sorstársak vagyunk, mindannyiunk élete függ attól, boldog lesz-e az emberiség jövője. Ha nem, végső soron egész életünk kudarcot vall.
Hasonlóan, magyar mivoltunk együttérzést jelent minden magyarral. Minden magyar élete bennünk él. Nagyszerű átélni a magyar sorsot, egymás életét. Erről szól a magyar művészet, a magyar erkölcs, a magyar vallás. Felfedezni magunkban a magyar érzésvilágot, a magyar népművészet erőit, érzésvilágunk legegyetemesebb, legnemesebb, örök érzéseiben felfedezni a magyar érzést. Felfedezni a magyarság történelmében felhalmozódott élettapasztalatot, a Föld bolygó egyik ragyogó kincsét. Sorstársak vagyunk, mindannyiunk élete függ attól, boldog lesz-e a magyarság jövője. Ha nem, egész életünk kudarcot vall. ...
Ha pedig életünk összekapcsolódik a többiekével, az egész magyarságéval, megnyílnak előttünk az élet közösségi távlatai. Amíg egy ember egymagában, önmagába fordulva vegetál, a családjával, hazájával, nemzetével összekapcsolódva élete színt, tartalmat, örömet, erőt kap. Nyelvet, kultúrát, népművészetet, néphagyományt, népszokásokat, közösségi ünnepeket, énekeket, közösségi célokat kap. Létünk nem anyagi, testi természetű, nem a táplálkozásban, testiségben merül ki. Létünk lényegében szellemilelki vállalkozás , ... ha megismerjük az elődeink élete által feladott, általuk megoldott és megoldatlanul hagyott feladatokat .
Mindezek után már csak egy kérdés maradt hátra, a legnagyobb kérdés: Ha évezredek óta rossz, emberellenes irányba halad az emberiség, hogyan zökkenhet helyre az idő? Erre a kérdésre felel Grandpierre K. Endre alapvető műve történelmünk ezer éven át a köztudatból kiiktatott központi titkainak feltárásával. Mi más menthet meg bennünket, mint az, ami a rossz irány előtt volt, vagyis a jó irány?
Változatlanul az a magyarság nagy kérdése: miként tehetünk szert biztos történelmi alapismeretekre, miként ismerhetjük meg történelmünket a maga igaz valóságában? Történelmünk alapjainak megismerése azt jelenti, hogy visszakapjuk természetes látóképességünket, igazlátásunkat, hogy fényt lobbantunk magunk előtt és magunk mögött, s nem tévelygünk tovább látásrontó, eszméletrabló ködökben. Azt jelenti: ráeszmélünk magunkra, felfogjuk, kik vagyunk, s a valóság ismeretében rálátunk igaz mivoltunkra, az életünket, jövőnket fenyegető veszedelmekre, megértjük sorsunk, a magyar sors alakulásának okait, meghatározó tényezőit; azt jelenti, hogy látó szemmel tekintünk a magyar sorsra.
Szent meggyőződésünk: életünk talán legfontosabb elérhető lehetősége a saját történelmünkben való tisztánlátás megszerzése .
Ez a feltétele a közös cselekvésnek, az egyéni létünkön túlmutató, annak értelmet adó tetteknek, a közösséghez, anya-közösséghez, anya-természethez tartozás kiteljesedésének. Ez nem kevesebbet jelent, mint azt, hogy megtaláljuk helyünket a világban és kikerüljünk abból az útvesztőből, amelybe beletaszítottak bennünket, s amely lehetetlenné teszi, hogy eligazodjunk saját létkérdéseinkben, hogy valós képet alkossunk eleink küzdelmeiről és ennek fényében nemzetünk helyzetéről, mai fenyegetettségeiről, tennivalóiról és kilátásairól, és ebben a közös feladatban a mi hozzájárulásunkról, személyes létfeladatunkról. Történelmünk valóságos alapjainak, alaptényeinek megismerése megszilárdítja lábunk alatt a talajt, élessé teszi látásunkat és azt évezredes távolságokra kitágítva eligazít a félelmetesen kuszává alakult jelenben. Aki megismeri a magyar történelem alapjait, titkait, az a maga sorsának titkait, alapjait ismeri meg. Személyes életünket, magánéletünket, jólétünket természetesen mindennél fontosabbnak érezzük. De végzetes hiba volna azt hinnünk, hogy valamiféle világtól elzárt, háborítatlan szigeten élünk. Sorsunkon hatnak a magyar sors erői, elemi részecskéi vagyunk, s a nemzet sorsának alakulásától függ jólétünk, boldogulásunk, boldogságunk, jövőnk, mindenünk.
Eleink, a régi magyarok tudatában voltak mind ennek, s azt az elvet vallották, amit századokkal később Kölcsey fogalmazott meg az Emléklapra c. versben: „A HAZA MINDEN ELŐTT” (Kölcsey 1834. június 14./2001, 173.). Eszerint éltek-haltak, s míg eszerint éltek, virágzott itt az élet, és nagy volt, és egységes volt a Haza. Mióta megrontották ezt az elvet, keservre, gyászra, siralomra fordult a magyarok sorsa. Vérzivatarok törtek a magyarságra, s hazánk, melynek földére ellenséges had nem merte tenni a lábát, állandó hadszíntérré vált, gyilkos hadak átjáróházává, ragadozásának területévé, és hullt a magyar élet, és sorvadásnak, fogyásnak indult a Haza. Így eshetett meg, hogy az elmúlt évezred során csatamezőn esett el a magyarság óriási hányada. A magyar Európa legnagyobb lélekszámú népéből már Mátyás király után fokozatosan elmaradt a nyugati népek mellett. Még fájóbb, hogy talán a csatamezőn elesettek számánál is nagyobb azok száma, akiket nyíltan és orvul betörő hadak saját békés otthonaikban lemészároltak. Létükért küzdő nemzetek és sötét erők terepe a világ, s elvész az a nemzet, amelynek fiai eltudatlanodva és elközönyösödve szem elől vesztik a sorsukat fönntartó Hazát. Idevág a közszólás: „Akit az Isten nagyon meg akar verni, annak előbb az eszét veszi el.” Ősi tantétel ez: „Elvész a nép, amely tudás nélkül való!” Meg kell kérdezünk: miféle tudás nélkül? Mert sokféle tudásra van szükség, de a nemzetünkről, történelmünkről szerzett tudás hiánya a legnagyobb, legvégzetesebb tudatlanság. Egy nép, amely nem ismeri saját történelmét, nem saját életét éli, nem képes saját életét alakítani. Ez a tudatlanság a tudat szegénysége, ettől a legnehezebb megszabadulni. Ezért vagyunk mi, magyarok, mérhetetlen kincsek birtokosai, s egyben jajdulóan szegények, mert elorozták tőlünk a legfőbb tudást, nemzetünk igaz történetének ismeretét. Fentiek szellemében rabolták el ezt tőlünk azok, akik ismerték a fenti elvet és vesztünkre törtek. Mert a tudás valóban lelkek, életek fölötti hatalom. Rajta legyünk, hogy ezt a hatalmat elleneink ne ellennünk érvényesítsék. Ne sajnáljátok ezért, drága magyar testvéreink, életetek drága idejét, a figyelmet és erőfeszítést, amit e tudás megszerzése követel. Fel kell sorakoznunk mindannyiunknak nemzetünk égbekiáltó sorsának, igazának megismerésére és megismertetésére; fel kell sorakoznunk nemzetünk épüléséért, hogy kifosztott tudattal ne fél életet éljünk!
Szembesíteni kell végre magunkat önmagunkkal, tehát valóságos, igaz történelmünkkel, történelmi múltunkkal, hogy benne, mint egy tükörben, híven lássuk magunkat! Szembesítenünk kell magunkat a magyarság helyzetével, mai és történelmi jelenvalóságával:
–a magyar köztudattal, a magyar szellem mai helyzetével, lehetőségeivel és kiáltásaival
– a magyar múlt, a magyar létezés minden tényével.
–ez azonban nem jelentheti azt, hogy bárhol, bármiben elhallgatjuk az igazságot
Aki csak valamennyire is átlátja, a téveszméknek, mételytanoknak, tény-elferdítéseknek, rágalmaknak micsoda szövevénye borítja egész történelmünket, szellemi életünket, belátja: nem tehetünk mást, mi több, szent kötelességünk szót emelni a zavartkeltőkkel szemben , ... - nem személyekről van szó, hanem egy láthatatlan, hatalmas szervezetről, amely még a Habsburg-időkből öröklődött ránk, és az akkori, mereven magyarellenes, vaskalapos szellemben irányítja ma is a történelmünkkel foglalkozó intézmények és személyek szellemiségét. Történészek nemzedékeinek szellemi tevékenységét és tevékenységének irányzatát meghatározó hatalmi erőtérről van szó, uralkodóvá vált, megrögzött elvek irányító rendszeréről, amely meghatározza, mit szabad és mit nem lehet, és nem tűr semmilyen elhajlást. Olyan hatalmi, tudománypolitikai szervezetről van szó, amely a meglévő tudományos intézmények keretein belül láthatatlanul működik, nem annyira tényleges személyek, mint inkább örökletes elvek és gyakorlat formájában. Ezek a berögzött elvek a lovagkor páncélzatánál merevebben tapadnak hordozóikra, akik helyzetük és beállítottságuk, tudományos beosztásuk, rangjuk, életvitelük, s főleg beidegzett önalárendelésük és gondolattalanságuk folytán aligha képesek másra, mint a dogmákba kövült irányzathoz, a gondolkodást korlátozó elvárásokhoz, szemellenzőkhöz való alkalmazkodásra s a tevékenységüket, eszmeiségüket eleve megszabó, keretekbe foglaló elvek ismételt felkérődzésére, vég nélküli ismétlésére. Mert vagy hozzáidomulnak a régavult, kőkeménnyé fajult, történelemtudomány- és magyarellenes elvrendszerhez, vagy kiakolbólittatnak , kitaszíttatnak a pályáról, annak javaiból, mindmáig - több, mint másfél évszázad tapasztalata bizonyítja ezt. Mert hiába a történelem minden dühöngése, hiába került a Habsburg Birodalom a történelem szemétdombjára, hiába dúlta fel, forgatta fel két világháború a gyökeréig Európát és sújtotta porig a szerencsétlen magyarságot, a bukott habsburgizmus magyarellenes szellemisége tovább él, mint halotton a köröm, és tovább bénítja-torzítjapusztítja a magyar szellemiséget. Uralmi, szellemi árnyékszervezetként, életerőt elszívó polipként a magyar szellemiségre, a magyar históriára tapadva, intézményei révén még napjainkban is a mélyen beidegzett dogmák erejével köti gúzsba a magyar közgondolkodást. Keletkezésében ez a rendszer a nemzetközi titkosdiplomácia X. századi, passaui magyarellenes összeesküvéséig (Grandpierre K. 1993/2008), majd a Habsburg-ház orveszközökkel végrehajtott magyarországi uralomra jutásáig, I. Ferdinánd trónra jutásáig vezethető vissza. Teljes kibontakozásának idejét azonban az 1848-1849-i magyar szabadságháború idejére és a rákövetkező Bach-korszakra kell tennünk.
Amikor bebizonyosodott, hogy a monarchia katonailag semmiképpen sem bír a szabadságszerető magyarsággal - a szabadságharc eltiprását csak cári segédlettel tudták keresztülvinni -, nyilvánvalóvá vált, ha a magyar nemzeti szellemet nem sikerül megrendíteni, minden osztrák erőfeszítés a magyarok végleges leigázására hiábavaló. ...
Felidéződött a vezető habsburgista agyakban Hocher Pálnak a gróf Zrínyi Miklós vezette két évszázadi szabadságküzdelem leverésekor mondott nyilatkozata, amelyben „Az összeesküvésre térve át, azt kívánja, hogy a vae victis - jaj a legyőzötteknek - elvét a legkiméletlenebbül alkalmazzák. ... , azaz a fenti összefüggésben: csak a halott magyar a jó magyar. Ennek a Hochernek a nevéből alkotta meg a magyarság a név viselőjére jellemző új „hóhér” közszót.
Ekkor, a magyarság újabb vad történelmi drámája közepette, annak nyomán indult be a magyar tudományos és szellemi élet egészét átfogó, de legkivált a nemzeti öntudattal leginkább összefüggő területeken a szervezett támadás a magyar szellem ellen. Belátták, nincs tovább: az osztrák törpe nem bír a magyar óriással, hacsak a szellemét el nem öli. Létrehozták hát a bécsi titkos kamarillát, a magyar szellem orvleölésének intézményesített csúcsszervezetét, amely a magyar élet, a magyar lélek, a magyar eszmeiség minden területét átfogta, átvizslatta. Tovább fokozódott a magyar szellemiség elleni háború. Tudományos cézárként színre lépett Hunsdörfer-Hunfalvy úr és tudományos álarcos csatlósserege, és hivatalos vonallá vált a magyar történelem megcsúfolása, hiteltelenítése , sarkaiból kifordítása, a szkíta-hun eredet, azonosság és rokonság megtagadása, a magyar szellem alapjainak kidöntése, a magyar őstörténet mindenestül eltörlése. Jött a hun eredet helyébe a finnugrizmus, és jött, kapóra jött a frissiben gyártott új szó, a „honfoglalás”. ... A magyar múlt, a magyar élet egyetlen területét, egyetlen elemét sem hagyták érintetlenűl. Átfogóan, szervezetten, mindenre kiterjedően. Még ma is ez a titkos, szervezett erő kísért. Ettől a fekete poliptól kell megszabadulnunk. ... A hamis megokolások rétegei mögött azonban ott hever - elhantolt, emberi szem elől elrejtett hullaként - a valóság: a bűn, a titok, amit - ha egyszer felszínre kerül - többé már nem lehet elföldelni és láthatatlanná tenni. Látásra, igazi, valóságos látásra van szükségünk, tudásra, amely áthatol a ködön, a hazugságrengetegen és megmutatja végre való tényeken át, kik vagyunk, mik vagyunk, ki a magyar, mi a magyar, kik voltak eleink, miként küzdöttek és miért küzdöttek?
Mert tudván tudjuk: ők azért küzdöttek, az emberi lét védelmében, értünk, akiknek életük adták. Küzdelmükhöz csak az erkölcs adhat erőt, az a fajta erkölcsi tisztaság, amit kizárólag a nemzetért érzett felelősség, a nemzet iránti feltétlen odaadás és hűség, a magyar nemzet feltétlen és odaadó szolgálata válthat ki a lélekből. Vészhelyzetbe taszított, végveszélybe sodort nemzetünknek erkölcsileg tiszta és hűséges vezetőkre van szüksége, olyanokra, akik nem látnak szentebb célt, mint a magyarság szolgálatát, olyanokra, kik nem harácsolni akarnak, s a nemzet fölé tolakodni. Mert csak az tudás, ami megalapozott, csak az igazság, amit visszaigazol az alapok bizonyossága, csak az önismeret, ami a saját történelem igaz alapjainak ismeretére épül. Kizárólag így állhatunk meg a körös-körül tomboló hazugság fekete viharában. Mert a vízözön és tűzözön után itt a hazugságözön és a szellemi salaközön, szemétözön. Világnagy , tudatfosztó gépezetek hatalmában vergődünk. Eszméletünk, önbecsülésünk ellen folyik a háború. Őstörténetünk minden elemét meghamisították, így vált tudatfosztott nemzetté a magyar. Immár haladéktalanul el kell érnünk, hogy ne tűrjünk el többé szótlanul semmilyen sérelmet és az igazság erejével leleplezzünk és visszaverjünk minden ellenünk irányuló nemtelen rágalmat és támadást.
Az első számú aspektus az az hogy , azzal azért számot kell vetni hogy körülöttünk a germán , francia és szláv népek tömege van , mi viszont egyedül vagyunk , közel , távol sincs egyetlen rokonunk se . Ez a tény generált egy egyfajta ellenszenvet , harcias ellenállást és gyűlöletet az idegenek iránt .
A második aspektus az az hogy vallásunkban is különböztünk az itt lévőktől , mi az ő szemükben pogányok voltunk . Tudatlanságuk nem engedte érvényre jutni a tényt hogy , a szkíták hite sokkal jobban tükrözte a krisztusi tanításokat és viselkedést valamint az erkölcsöt mint az itteni terjedőfélben lévő judeo-krisztián vallás .
A harmadik aspektus az a nők szerepe a magyar királyok erőszakos halálában , a mérhetetlen becsvágyuk és hatalomvágyuk miatt , na és persze többnyire nem magyarok voltak , úgy mint Ildikó ( Krimhilda , német ) , Gizella ( Liudolf , bajor ) , Meráni Gertrudis , Luxemburgi Erzsébet , Aragóniai Beatrix , und so weiter .
Aztán a Habsburgok színrelépése következik .
Kezdjük Attilával a magyarok első királyával .
A magyarok azt is tudták, hogy ők a szkíták leszármazottai. Így vélekedik Oláh Miklós esztergomi érsek, Zrínyi Miklós költő és hadvezér, valamint Széchenyi István is. Széchenyi minden művében hangsúlyozza, hogy „a magyarok szkíták, ahogyan ő nevezi, szittyák”.
De szkítának, mégpedig királyi szkítának, nevezi Attilát , Priszkos Rhetor is, aki bizánci követként járt nála. Attila korában és utána is, az 1800-as évekig hunok és magyarok ugyanazt a népet jelentették.
A Képes Krónika szerint a hunok (magyarok) bejövetele (hazajövetele, vagy visszajövetele) a Kárpát-medencébe 373-ban történt. Ezt követően, 28 év múlva, 401-ben Attilát királlyá koronázzák.
A Képes Krónika hét iniciáléban és egy képen mutatja be Attilát. Ő az egyedüli uralkodó, akivel ilyen sokat foglalkozik. Nem véletlenül.
Érdemes megnézni hogy milyen trónon ül Attila ? ... olyanon mint a magyar királyok !
A hunok a gallokkal vívott harcok idején egy remetét találnak, akit Attila elé visznek.
A gall remete nyilvánvalóan nem szerette az ellenfél hadvezérét, rosszat mégsem tudott róla mondani. Azt mondja Attilának: „Te Isten elgondolása vagy” és „Az Úristen a te keménységed szigorával gyógyítja az Urat elhagyni akaró emberiséget.” A remete tökéletesen ráérzett Attila küldetésére: Isten ostorának lenni s a keménység szigorával gyógyítani az Urat elhagyni akaró emberiséget.
Nagyságát hangsúlyozza az a tény, hogy megkegyelmezett Rómának akkor, amikor hatalma tetőfokán, könnyű szerrel lerombolhatta volna. A Képes Krónika egyik miniatúrája bemutatja Őt Róma kapuja előtt, ahol jelen van a pápa és kísérete.
Attila , Róma falai alatt , egyháztörténeti esemény , itt dől el a kereszténység sorsa - vagyis hogy a kereszténység melyik ága lesz domináns - , ennek előzménye hogy Attila , Ravenna püspökével tárgyal , aki megígéri neki hogy ha az ariánus vallást teszi uralkodóvá , itt a római birodalom területén akkor a vallási összeköttetései révén megnyitja az utat hogy leigázza az egész Ázsiát , Afrikát , azon belül Egyiptomot és Mezopotámiát . ... Ekkor még az egyházakra nemzeti karakter volt jellemző , pl. kopt egyház , etióp egyház , szíriai egyház , örmény egyház , ... a kereszténység nem Rómában született meg , ekkor itt még nem volt vezető pozícióban , tehát nem volt államvallás . Az hogy mi nem nagyon ismerjük ezeket a mozgalmakat hogy nesztoriánus , ariánus , a legfőbb eretnekségnek tartott manicheizmus , különféle ágazataival az a mi hibánk , pl. hogy Irán , vagyis Perzsia miért lett iszlám ország és nem keresztény ? ; ... - pont ebben az időszakban mikor eldőlt hogy iszlám lesz , majdnem keresztény lett , miért ? ; ... - mert pont az egyik legizmosabb irányzat az az ariánizmus volt . Az ariánus már az őskeresztény időkben megjelenik , unitárius , az egyik ideológiai testvére , - a mai fogalmaink szerint - , az iszlám . ... Ezért van az hogy a szunniták és a síiták még ma sem férnek meg egymás mellett , miért ? ; ... - mert ennek valahonnan jönnie kellett , ez nem tudott Mekka irányából elindulni , ... ők onnan nézve egy kicsit jobban ismerik a kereszténységet , mint mi innen nézve bármi mást .
Visszatérve , Attila nem ezt választotta , ... majd ha visszajöttem meglátjuk hogy mi lesz , és elindul Róma felé . És ki jön ki elébe ? ; ... - nem egy hadsereg vezére , hanem Leo püspök . ... Raffaello festményén a Vatikánban ott van Attila és a pápa , ... persze ott már Szt. Péter és Szt. Pál szerepel , - valószínű hogy ezt is átfestették a reneszánsz idején - , ez vallástörténeti esemény .
A magasban angyal jelenik meg, aki figyelmezteti, hogy kímélje meg a várost. Az angyalt sem a pápa, sem mások a környezetéből nem látják, egyedül Attila látja.
A legyőzhetetlen hadvezér engedelmeskedik Isten akaratának, és visszafordul.
Ehhez hasonló esetet nem ismer az emberi történelem.
Attila menyegzője , Most a baktriai király Mikold nevű leányát vitték hozzá
szeretőül, aki minden emberi mértéken felül szép volt. ... Mikold bizonytalan eredetű név , más források Ildikónak is hívják , és Attila halálát az álmában a fülébe csepegtetett méreg okozta . Úgy tudták hogy Ildikó családját a hunok a harcok során megölték és Ildikó bosszút forralt . ...
Mondják, ebbe annyira beleszeretett, hogy többet ivott,
mint szokása volt. Miután a leánnyal véghezvitte a közösülést , orrából megeredt a vér, és minthogy hátán fekve aludt,
a vér a száján át a torkába folyt, ott megalvadt, s elakasztotta lélegzetét: s ez Attilát megölte. Mikold, álmából felriadva, noszogatta, rázogatta urát, de az nem mozdult; észrevette, hogy teste kihűlt, és nincs benne természet szerint
való melegség; nagy jajveszékeléssel hívta a király kamarásait, és mutatta, hogy ura minden halandó test útjára
tért.12
Ezek is rettentő módon jajveszékelni kezdtek, mire
mind az őrszemek a palota ajtajához tódultak. Eltemették a
már említett helyen, Béla, Kadocsa, Keve és a többi hun
vezér mellé. Halálának híre terjedvén, elámult az egész világ.
Na ez ami nem lehet igaz , miért? ; ... - mert Mikold nem német , ... Baktria , mikor volt az német ? ... a mai Afganisztán területén létezett ... Van Réka is aki magyar és Krimhilda - Aladárnak az anyja - , ... Attila olyan sorsot élt amikor több felesége is lehetett , ... és másnak is a magyar királyok közül , pl. III. Bélának három felesége volt , vagy II. Andrásnak , három , ... ez előfordult abban az időkben . Ez nem azt jelenti hogy több nőt tart egyszerre - többnejűség - , hanem arról van szó hogy az életnek a sodrása ezt hozta .
Mikold tekintetében lényeg a következő : a szöveg így szól : Isteni szépségű hajadon , emberfölötti szépségű hajadon , ... ez azt jelenti magyarul hogy nem emberi , tehát ki ez a hajadon ? ; ... - Ez tulajdonképpen az ő menyegzőjének utolsó nagy pillanata , és a Mennyek országa hogyan szerepel az evangéliumokban ? ; ... - sokféle említés van , de az egyik az ez : A Mennyek országa olyan mint a menyegző . ... - nade milyen nyelven olyan ? ; ... - hátarámi nyelven nem , görög nyelven nem , latin nyelven nem , héber nyelven nem , ... magyarul mennyek , ... menyegző , ... és miben temetkeztek az öregek ? ... a menyegzői ruhában , ... tehát amiben az esküvőjüket megtartották , ugyanabban a viseletben temetkeztek .
Visszatérve a képre valakik megpróbálták eltörölni , elmaszatolni valahogy azt amit a képen látnunk kellene . ... Szeretkezési jelenet ágyban , takaró alatt , az ágy mögött pedig férfiak állnak , ... lehet érzékelni hogy itt valami nagyon fontos dologról van szó . Ne felejtsük , testamentum , ez az utolsó kép , itt még testi valójában van Attila király jelen . Mikor szokta valaki elmondani a testamentumát , a végakaratát ? ; ... - hát a halálos ágyán , ... tehát ha ezt meg akarják semmisíteni , akkor tulajdonképpen Attila üzenetét akarják megakadályozni , hogy ne jusson el az utódokhoz . ... Ez mindenféleképpen a szeretet üzenete , tehát a szeretet és a szerelem között , ... Ahogy én szerettelek titeket , úgy szeressétek egymást és az embereket , ...Jézus üzenete adja meg a mércét , ... tehát itt mindenféleképpen a szeretet , az utolsó szó jogán , .. de milyen áron ? ... A krónika utolsó kiadása alkalmával 2003-ban figyelmeztettek a számítógépes előkészítés alapján , - lehet egyébként látni hogy bonyolult ez a kép mert elvannak maszatolva , tehát alig lehet látni , ... ketten fekszenek az ágyban , még Attila a irányából még valami vérfolyást is lehet észlelni , ... de az ágy mögött ott álnak , emberek . És a hozzánk legközelebb álló , az mintha a krisztusi kéztartásban tartja a kezét , - mint ahogy az ikonokon ábrázolják Jézust - , ... ez egy mudra , keleten így nevezik , ... ezeknek jelentésük van , ...
| JÉZUS aranyikonon , Grúzia , Szent Krivike kolostor , XI . század |
Jézus aranyikonon Az üdvözlő kéztartás , kódolt üzenete : a mutató és
a középujj az ég felé mutat , jelzi a csillagokból
jövő fényt , azonos frekvenciájú és ellentétes fázisú
fényhullám az egyik ujj az egyiket, a másik a másik fényszálat jelenti), közel párhuzamos találkozását. A hüvelyk- és a gyűrűs ujjak összezáródása, ami keletkezik a két fénysugár találkozásakor. Összeölelkeznek, kvantumösszefonódás történik. Ez egyben a szeretet fontosságának jelzésére is utal. ...
A lélek részecskéjére , a keletkezésére , a védelmező szerepére is utal . ...
| A PANTOKRÁTOR , a Cefalu-i székesegyházban , Szicília |
Az ima , a lélek lenyomatát közvetítő részecskékre utal . Ha lélekből imádkozunk , ezeknek a lelkünkből jövő részecskék segítségével jut el , továbbítódik és meghallgattatik .
A kvantum összefonódásra , az EPR ( Einstein , Podolski , Rose ) jelenségre is utal .
......... egy lepedőt fut keresztül az ágyon, ... a számítógépes vizsgálat szerint , ezen egy lenyomat van , ... tehát ez nem egy akármilyen lepedő , ... van-e még kérdés ? ...
A nászéjszaka , ide fut ki a törtrénet , ez azt jelenti hogy egyre tragikusabbak lesznek a tanulságok .
Itt fekszik Attila , koronával a fején , ( a jobb oldalt ) ... az elmaszatolás folytán egy teljesen új forma jelent meg , ... ez pedig egy lepel , ...
... és ezen a leplen megjelennek , ... fejlenyomatok , ... volt a vallástörténetben egy lepel amin ott maradt a testlenyomat , ezt nevezik Torinói lepelnek .
A Torinói leplen kívül még két olyan lenyomatot ismerünk amely méretben összevethető a Torinói lepellel , de senki nem foglalkozik velük . Miért nem és hol vannak ezek ? ; ... - Ezek a mai Székesfehérváron , másodlagos elhelyezésben vannak és nyilvánvalóan láthatók , de nem láthatók ! Úgy őrzik őket a papok hogy szabályosan harapnak ha szóba hozza az ember . Csodával határos módon sikerült lefényképezni , kitűnő minőségben megvannak .
... és még egy női testlenyomat , mégpedig egy olyan szarkofág fenéken , amelyik nem szokott elszíneződni , ... nem a csontoknak van ott a helyük , hanem a teljes testfelületnek . ...
A képes krónikáról mint forrásról el kell mondanunk hogy : 1358 , a keletkezésének feltüntetett dátuma , és Nagy Lajos uralkodásának a derekára készült el . Attila története a Képes krónikában 7+1 képben mesélődik el , a + 1 az olyan amiben ő maga nem jelenik meg , ...
A miniatúra festészetben rendkívül pici a méret , egy- egy ilyen képen egy arc és annak a bajusz , szakál nélkül szabadon hagyott területe egy gombostűfej méretű . ... A képek mérete körömnyi vagy bélyeg nagyságú , azt sem tudjuk milyen ecsetet használt a művész nemhogy azt hogy hogy festett , ... Bélyegnyi felületen csatajelenetet , és minnél inkább felnagyítják a képeket , kiderül hogy egy- egy ilyen arc nemhogy szétesik a nagyításra , hanem olyan vonások jönnek elő amit csak nagyítva kapnak értelmet . Az megint egy külön izgalom , hogy ilyen kis felületen hogy tudja megoldani a szemábrázolások estében hogy a szemnek tekintete legyen . ... Van olyan miniatúra ahol , - bár nagyon nehéz , de meglehet azt a számítógépes nagyítási fokozatot keresni - , nemcsak ábrázolja a szemnek a tekintetét de a szembogarat is megtudja oldani , ... ez az egyetemes művészettörténetben is , a csúcsok , csúcsa . Az hogy milyen színekkel festenek meg képeket és egy színnek hány árnyalatát használták , milyen alapanyagokat használtak , milyen festékeket használtak , ... senki nem tudja . Tehát tele van relytélyekkel a Képes krónika , a szöveges rész is , van amit nem írnak bele , hogy miért ? ... nem tudhatjuk .


Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése